Počela je druga sezona projekta „Bouncing for Good” kojim Motorola i Evroliga inspirišu mlade talente kroz sport i kreativnost

„Bouncing for Good”, zajednička društveno-odgovorna inicijativa Motorole i programa One Team Evrolige Basketball, zvanično je započela svoju drugu sezonu

Počela je druga sezona projekta „Bouncing for Good” kojim Motorola i Evroliga inspirišu mlade talente kroz sport i kreativnost

„Bouncing for Good”, zajednička društveno-odgovorna inicijativa Motorole i programa One Team Evrolige Basketball, zvanično je započela svoju drugu sezonu juče, prvim događajem ove godine u Osnovnoj školi Kralj Aleksandar I u Beogradu, smeštenoj u delu grada u kome žive deca i porodice različitih društvenih i kulturnih pozadina.

Događaj je okupio decu iz lokalne škole na popodne koje je bilo puno učenja, kreativnosti i košarke, pod vođstvom trenera programa One Team i ambasadora klubova Partizan Mozzart Bet Beograd — Marija Nakića i Mitra Bošnjakovića — kao i Crvene zvezde Meridianbet Beograd — Čime Moneka, Devontea Grejema i Stefana Miljenovića. Radionica je spojila edukaciju, timski rad i zabavu, koristeći moć sporta i tehnologije kako bi deci prenela važne životne vrednosti.

Tokom popodneva, učesnici uzrasta od 8 do 12 godina uživali su u raznovrsnim interaktivnim aktivnostima:

  • Uvodnom delu i predstavljanju, gde su deca dobila majice događaja i saznala ciljeve programa Bouncing for Good.
  • Kvizu „Kahoot” i timskim izazovima koji promovišu saradnju, inkluziju i vrednosti košarke.
  • Igrama memorije i kreativnosti, koje podstiču fokus i timski duh.
  • Radionici „Savršena lopta”, gde su deca oslikavala i ukrašavala košarkaške lopte inspirisana onim što su naučila.

Dan je završen ceremonijom donacije, tokom koje su zvezde Evrolige pomogle u podeli 100 košarkaških lopti i potpisanih dresova svim učesnicima. Proslava se završila zabavnom košarkaškom sesijom, potpisivanjem autograma i zajedničkom fotografijom za uspomenu.

Ponosni smo što novu sezonu Bouncing for Good započinjemo upravo ovde u Beogradu”, izjavila je Daniela Idi, direktorka marketinga Motorole za EMEA region. „Ova inicijativa spaja tehnologiju, kreativnost i sport kako bi inspirisala decu i ojačala lokalne zajednice. Bogata košarkaška tradicija Srbije čini je savršenim mestom za početak ovogodišnjih aktivnosti – pokazuje kako inovacija i timski duh mogu stvoriti nešto istinski značajno.”

Košarka mi je dala mnogo, a događaji poput ovog podsećaju me zašto sam zavoleo igru”, rekao je Čima Moneke iz Crvene zvezde Meridianbet Beograd. „Videti osmehe na licima dece i način na koji se povezuju kroz kreativnost i timski rad, upravo to je suština sporta.”

Mario Nakić iz Partizana Mozzart Bet Beograd dodao je: „Važno je da mi, igrači, vratimo zajednici i pokažemo mlađima da košarka nije samo takmičenje, već i pomaganje jedni drugima da rastemo. Ovakvi trenuci mogu probuditi snove koji traju ceo život.

„Savršena lopta”, koju su osmislila deca, a potom oslikala lokalna umetnica, biće predstavljena tokom predstojeće utakmice Evrolige u Beogradu — kao simbol povezanosti i osnaživanja zajednica kroz košarku i kreativnost.

PR saopštenje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.