Godinama unazad kompanija Canon dominira na tržištu fotoaparata i kamera, sa tržišnim udelom od 46,5%, i prodao je 43,9% više kamera od prvog sledećeg konkurenta, kompanije Sony, koja ima 26,1% tržišnog udela.
Ove podatke podelile su japanske dnevne poslovne novine Nikkei Shimbun. Naravno, treba imati u vidu da Canon i dalje pravi jedne od najboljih DSLR aparata na svetu, zajedno sa modelima bez ogledala i kompaktnim kamerama, koje čine najveći deo Sony ponude. Iako se DSLR tržište smanjuje, Canon je ipak i dalje prodao 1,32 miliona modela, naspram 1,25 miliona Sony aparata bez ogledala.
Nikon sedi na trećem mestu sa 11,7% tržišta iako je potrfolio podjednako širok kao i Canon. Na četvrtom mestu je FujiFIlm sa 5,8%, a slede Panasonic sa 4,2%, OM Digital (Olympus) sa 3,5% i Ricoh Imaging sa samo 0,8% globalnog tržišta.


Canon i FujiFilm su takođe jaki na tržištu medicinske opreme kao što su rendgen i skener aparati sa 8,6% i 6,8% respektivno, dok Sony dominira na tržištu CMOS senzora sa 47,9% udela, ispred kompanije Samsung sa 18,1%.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji