Canon i dalje dominira tržištem fotoaparata i kamera, daleko ispred Nikon i Sony

Canon je samo prošle godine prodao 44% kamera i fotoaparata više nego Sony, a tržišni udeo je veći neko što drže tri najveća konkurenta Sony, Nikon i FujiFilm

Canon i dalje dominira tržištem fotoaparata i kamera, daleko ispred Nikon i Sony

Godinama unazad kompanija Canon dominira na tržištu fotoaparata i kamera, sa tržišnim udelom od 46,5%, i prodao je 43,9% više kamera od prvog sledećeg konkurenta, kompanije Sony, koja ima 26,1% tržišnog udela.

Ove podatke podelile su japanske dnevne poslovne novine Nikkei Shimbun. Naravno, treba imati u vidu da Canon i dalje pravi jedne od najboljih DSLR aparata na svetu, zajedno sa modelima bez ogledala i kompaktnim kamerama, koje čine najveći deo Sony ponude. Iako se DSLR tržište smanjuje, Canon je ipak i dalje prodao 1,32 miliona modela, naspram 1,25 miliona Sony aparata bez ogledala.

Nikon sedi na trećem mestu sa 11,7% tržišta iako je potrfolio podjednako širok kao i Canon. Na četvrtom mestu je FujiFIlm sa 5,8%, a slede Panasonic sa 4,2%, OM Digital (Olympus) sa 3,5% i Ricoh Imaging sa samo 0,8% globalnog tržišta.

Canon i FujiFilm su takođe jaki na tržištu medicinske opreme kao što su rendgen i skener aparati sa 8,6% i 6,8% respektivno, dok Sony dominira na tržištu CMOS senzora sa 47,9% udela, ispred kompanije Samsung sa 18,1%.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.