Evaluaciju studije „The 100 Best Global Brands” sprovela je nezavisna
kuća „Interbrand”. Izveštaj „The 100 Best Global Brands 2008”
identifikuje najjačih 100 brendova koji su uspeli da stvore i održe
poslovne performanse na današnjem konkurentnom svetskom tržištu. Da bi
se kvalifikovao, svaki brend mora da generiše bar trećinu svoje zarade
van matične zemlje, da bude prepoznat i van granica baze svojih
korisnika i ima javno dostupne marketinške i finansijske podatke.
Vrednost Canon brenda porasla je za 10,876 milijardi dolara, što je 3
procenta više nego u 2007. godini i ujedno dovoljno da kompanija zadrži
svoju 36. poziciju u 2008. godini. Izveštaj je istakao dobre Canon-ove
prodajne rezultate, uprkos teškim tržišnim uslovima i snažnoj
konkurenciji. Izveštaj je takođe naglasio napore kompanije da dodatno
unapredi i osnaži svoje pristupe i potencijale u domenu zaštite životne
sredine. Brendovi su rangirani po vrednosti brenda koja se računa
određivanjem procentnog udela u ostvarenim prihodima koji se može
pripisati brendu, a zatim određivanjem profila rizika na očekivane
zarade, zasnovanog na tržišnom liderstvu, stabilnosti i globalnom
dosegu (reach). Izvor: Canon