Canon u prvih 100 brendova na svetu

Evaluaciju studije „The 100 Best Global Brands” sprovela je nezavisna
kuća „Interbrand”. Izveštaj „The 100 Best Global Brands 2008”
identifikuje najjačih 100 brendova koji su uspeli da stvore i održe
poslovne performanse na današnjem konkurentnom svetskom tržištu. Da bi
se kvalifikovao, svaki brend mora da generiše bar treć

Evaluaciju studije „The 100 Best Global Brands” sprovela je nezavisna
kuća „Interbrand”. Izveštaj „The 100 Best Global Brands 2008”
identifikuje najjačih 100 brendova koji su uspeli da stvore i održe
poslovne performanse na današnjem konkurentnom svetskom tržištu. Da bi
se kvalifikovao, svaki brend mora da generiše bar trećinu svoje zarade
van matične zemlje, da bude prepoznat i van granica baze svojih
korisnika i ima javno dostupne marketinške i finansijske podatke.


Vrednost Canon brenda porasla je za 10,876 milijardi dolara, što je 3
procenta više nego u 2007. godini i ujedno dovoljno da kompanija zadrži
svoju 36. poziciju u 2008. godini. Izveštaj je istakao dobre Canon-ove
prodajne rezultate, uprkos teškim tržišnim uslovima i snažnoj
konkurenciji. Izveštaj je takođe naglasio napore kompanije da dodatno
unapredi i osnaži svoje pristupe i potencijale u domenu zaštite životne
sredine. Brendovi su rangirani po vrednosti brenda koja se računa
određivanjem procentnog udela  u ostvarenim prihodima koji se može
pripisati brendu, a zatim određivanjem profila rizika na očekivane
zarade, zasnovanog na tržišnom liderstvu, stabilnosti i globalnom
dosegu (reach). Izvor: Canon

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi