Counterpoint: iPad tržišno učešće nastavlja da raste

Najnoviji izveštaj istraživačke kompanije Counterpoint pokazuje da Apple-ova iPad linija nastavlja da ostvaruje odlične rezultate na tržištu

Najnoviji izveštaj istraživačke kompanije Counterpoint pokazuje da Apple-ova iPad linija nastavlja da ostvaruje odlične rezultate na tržištu. Globalno tržišno učešće brenda je zabeležilo rast od 53% na godišnjem nivou tokom prvog tromesečja 2021. godine, uz ukupno tržišno učešće od 37 procenata (tokom istog tromesečja prošle godine, iPad je imao 30% tržišnog učešća).Izveštaj ističe da su i Apple i Samsung imali koristi od smanjene konkurencije na tržištu tableta tokom 2020. godine. Dve kompanije su agresivno objavljivale i promovisale nove modele, dok su drugi proizvođači tableta smanjili ili prekinuli proizvodnju u ovom segmentu.
ipad2_16.jpgPored Apple-a i Samsunga, Lenovo je takođe zabeležio rast isporuke tableta u odnosu na prvo tromesečje 2020. Učešće komanije Huawei je imalo pad od 11% i kompanija je tokom prvog tromesečja ove godine imala tržišno učešće od svega pet procenata.Kada je u pitanju Apple, svi kompanijini modeli tableta su ostvarili dobre rezultate, a najblje je prošao osnovni iPad model. M1 iPad Pro je takođe dobro prihvaćen od strane korisnika, ali je napomenuto da je na isporuku ovog modela dosta usticala nestašica čipova.Izvor: WCCFTech
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi