Prema istraživanju koje je sprovela kompanija Convergys koja
se bavi obračunavanjem telefonskih računa za više britanskih mobilnih mreža,
deca u Velikoj Britaniji godišnje na pozive mobilnim telefonom ukupno potroše
neverovatnu sumu od preko milijardu funti.
Roditelji su toliko zabrinuti da traže od operatera mobilnih mreža da učine
više kako bi im pomogli da ograniče potrošnju svoje dece, a trećina od njih
smatra da operateri nisu zainteresovani za njihove zamerke, tvrdi Convergys.
Čak devet od deset roditelja se odlučuje za pay-as-you-go servise koji ograničavaju
potrošnju, a polovina od njih želi obaveštenje kada je post-paid račun njihovog
deteta dostigao unapred određenu vrednost.
Convergys smatra da bi mobilne mreže trebalo da imaju daleko više sluha za roditeljske
probleme, pošto oni predstavljaju veliku grupu njihovih pretplatnika. Jedan
od četiri roditelja se žali da mu deca puno troše na servise za preuzimanje
igara i melodija, a do 16 % smatra da ona troše isuviše džeparca na mobilni
telefon.
Izvor: Register