Deset najvrednijih Google akvizicija

10. Invite media add platforma

Vrednost akvizicije: 81 milion dolara

Google je kupio ovu tehnološku kompaniju prošlog juna. Invite je platforma koja pomaže kupcima oglasa da postave svoje ponude na berzu oglasa. Još nije integrisana u ostale Googleov sistem proizvoda za oglašavanje.

9. Like.com

Vrednos

10. Invite media add platforma

Vrednost akvizicije: 81 milion dolara

Google je kupio ovu tehnološku kompaniju prošlog juna. Invite je platforma koja pomaže kupcima oglasa da postave svoje ponude na berzu oglasa. Još nije integrisana u ostale Googleov sistem proizvoda za oglašavanje.

9. Like.com

Vrednost akvizicije: oko 100 miliona dolara

Google je kompaniju za e-kupovinu Like.com preuzeo prošlog leta. Like.com je vizualni pretraživač za odevne predmete koji funkcioniše u okviru USA.

8. Applied Semantics

Vrednost akvizicije: 102 miliona dolara

Applied Semantics je jedna od najisplativijih Googleovih preuzimanja. Applied Semantics je kreirao AdSense – platformu za oglašavanje koja i dalje ostvaruje najveći deo Googleovog profita.

7. On2

Vrednost akvizicije: 133 miliona dolara

On2 je kompanija specijalizovana za izradu video codec tehnologija. Google je pokušavao da je preuzme još 2009. godine, kada je O2 odbila ponudu od 106 miliona dolara. Google ih je preuzeo februara 2010. godine za 133 miliona dolara.

6. Slide

Vrednost akvizicije: oko 228 miliona dolara

Slide razvija aplikacije za zabavu na društvenim mrežama. Njeni proizvodi su SuperPoke, Top Fish, Pets, koji se često igraju na Facebooku. Google je preuzeo prošlog avgusta za 228 miliona dolara.

5. Postini

Vrednost akvizicije: 625 miliona dolara

Postini je servis za zaštitu elektronske pošte. U sanduče korisnika stiže pošta oslobođena spama i virusa. U trenutku preuzimanja 2007. godine od strane Googlea imao je 35.000 klijenata. Google je ovaj dodatak integrisao u Gmail za poslovne korisnike.

Zanimljivo je da je osnivač Postinija, Scott Petry prethodno radio u Appleu

4. ITA Software

Vrednost akvizicije: 700 miliona dolara

ITA je kompanija specijalizovana za izradu softvera koje olakšavaju posao aviokompanijama, a osnovao ju je tim američkih studenata. U trenutku preuzimanja, ITA je imala 500 zaposlenih.

ITA softveri obezbeđuju informacije aviokompanijama i turističkim agencijama – sređuju podatke o cenama, rasporedu letova i broju sedišta.

3. AdMob

Vrednost akvizicije: 750 miliona dolara

AdMob je jedna od najisplativijih Googleovih akvizicija. Internet gigant je preuzeo AdMob novembra 2009. godine. Apple je takođe bio u trci za preuzimanje, ali je Google ponudio veću cenu.

AdMob nudi reklamna rešenja za mnoge mobilne platforme, uključujući Android, iOs, webOS, Flash Lite, kao i sve standardne mobilne internet pretraživače. Iz AdMoba tvrde da obezbeđuju više od 40 milijardi banera i tekstualnih reklama mesečno

2. YouTube

Vrednost akvizicije: 1,65 milijardi dolara

U isto vreme za YouTube borili su se medijski gigant Rupert Murdoch, Microsoft, Yahoo, Google i ostali velikani. Iako bi svi oni platili cenu od 1,65 milijardi dolara, presudila je prethodna poslovna saradnja sa Googleom.

1. Double Click

Vrednost akvizicije: 3,1 milijardi dolara

Double Click je kompanija specijalizovana za distribuciju i merenje poseta internet oglasa.

Izvor: GdeInvestirati

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi