Preduze će DESK iz Beograda je dobilo još jedan sertifikat koji je priznanje na insistiranju na visokom kvalitetu svojih proizvoda i usluga kao i na trudu koji ulaže da primenom svetskih standarda u poslovanju taj kvalitet konstantno održava i unapređuje.
Sertifikat ISO 9001 predstavlja verifikaciju najvišeg nivoa dostignutog u sistemu upavljanja kvalitetom i svrstava DESK u mali krug domaćih preduzeća koja su na ovaj način svoje poslovanje uskladile sa svetskim normama. Uz druge značajne sertifikate i partnerske statuse kao što su Microsoft Gold Certified Partner i Intel Premier Provider, on predstavlja dodatnu potvrdu obučenosti DESK-ovih kadrova i garantuje DESK-ovim kupcima visok kvalitet proizvoda i usluga.
Politika standarda kvaliteta je tema koja je sve prisutnija i kod nas.
U dobro uređenom poslovnom sistemu primenom sistema upravljanja kvalitetom prestaju improvizacije i primena ad-hok rešenja a menadžment koji rukovodi organizacijom dobija najmoderniji i opšteprihvaćen alat za upravljanje poslovnim procesima.
Principi poslovanja koji su izloženi kroz zahteve standarda ISO 9001:2000, predstavljaju suštinu menadžmenta kvalitetom kao što su procesni pristup, stalna unapređenja, obostrano korisni odnosi sa dobavljačima i kupcima, liderstvo, uključivanje svih zaposlenih i usmerenost ka korisniku.
Izvor: DESK