Ericssonove usluge eksternog održavanja mreža dostigle milijardu korisnika

Upravljanje i održavanje mreže tradicionalno je zauzimalo centralno mesto u pružanju komunikacijskih usluga ali to se promenilo u zadnjih deset godina. Danas, u svetu 3G, 4G LTE mreža, ali i drugih inovacija, mnogi operatori su odlučili da rad u ovom segmentu prepuste eksternim partnerima. Kako bi se izdvojili u odnosu na

Upravljanje i održavanje mreže tradicionalno je zauzimalo centralno mesto u pružanju komunikacijskih usluga ali to se promenilo u zadnjih deset godina. Danas, u svetu 3G, 4G LTE mreža, ali i drugih inovacija, mnogi operatori su odlučili da rad u ovom segmentu prepuste eksternim partnerima. Kako bi se izdvojili u odnosu na konkurenciju, operatori moraju usmeriti fokus na inovacije i poboljšanje korisničkog iskustva. U cilju postizanja tih ciljeva, Ericsson je razvio Experience Centric Managed Services, model koji nudi operatorima kontinuirano unapređenje usluga kao i smanjeno vreme implementacije usluga i njihovo puštanje na tržište. Krajnji rezultat je povećano zadovoljstvo korisnika, niža stopa gubitka pretplatnika, veći prosečni prihod po korisniku i finansijski efikasnije poslovanje. Ericsson je uložio više od milijardu dolara u razvoj alata, metoda i procesa za pružanje ovih usluga i otvaranje svetskih servisnih centara u Rumuniji, Meksiku, Indiji i Kini. Ericsson konstantno radi na pronalaženju novih načina kako bi svojim klijentima pomogao da efikasnije posluju i da se fokusiraju na korisničko iskustvo i zadovoljstvo svojih pretplatnika.
Izvor: Ericsson

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi