Facebook korisnicima olakšava razumevanje i kontrolisanje ciljanih reklama

Facebook olakšava korisnicima da bolje razumeju reklame koji su im predstavljeni na popularnoj platformi

Facebook olakšava korisnicima da bolje razumeju reklame koji su im predstavljeni na popularnoj platformi. Društvena mreža je objavila poboljšanja u korisničkom iskustvu sa reklamama, koja prikazuju više informacija o ciljanim reklamama na platformi, ali i daju korisnicima više opcija za kontrolu tih reklama.Čini se da su poboljšanja direktno proširenje funkcija koje su uvedene pre nekoliko mjeseci. Tada je kompanija je počela da upoznaje korisnike nekim informacijama o tome kako ih određene reklame ciljaju, uključujući i to koje su kompanije možda ubacile svoje podatke. Sada će ove informacije biti detaljnije, uključujući kakva interesovanja na Facebooku su vas dovela do određene reklame, ili stranice koju ste možda posetili.
 
Pogledajte još: Facebook ima alatku kojom prati lažne vesti o sebi
Pored predstavljanja pomenutih informacija, Facebook će omogućiti pristup alatima koji omogućavaju kontrolu načina na koji se te informacije koriste ili da korisnici svoje interese prilagode kako bi dobili relevantnije reklame.Facebook nije poznat kao kompanija koja ima poštovanje korisnika i javnosti kada je u pitanju privatnost, tako da postoje ekstenzije posebno dizajnirane da sspreče mogućnost praćenja od strane servisa. Saopštenja, kao što je ovo sada, su mali korak, ali mogu pomoći društvenoj mreži da povrati bar deo poverenja javnosti.Izvor: Neowin
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi