Globalno gledano, broj isporučenih pametnih telefona u aprilu, maju i junu pale su za 11% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Ovo je malo bolje od pada od 12% u prvom kvartalu ove godine, ali ne mnogo bolje kada se posmatra celo tržište telefona.
Ono što bi moglo da deluje kao svetlo na kraju mračnog tunela je činjenica da se inventar čisti, dok prodavci pokušavaju da prodaju starije telefone kako bi oslobodili prostor za nove modele koji dolaze.
Najboljih pet proizvođača pametnih telefona zadržali su svoje pozicije iz prethodnog kvartala, iako su neki opali više od drugih (npr. Apple je sa 21% u Q1 pao na 17% u Q2, dok je Samsung ostao relativno stabilan sa 22% na 21%).
Globalno tržište telefona i rast Q2 2023. godine | |||
Proizvođač | Q2 2022 udeo na tržištu | Q1 2023 udeo na tržištu | Q2 2023 udeo na tržištu |
Samsung | 21% | 22% | 21% |
Apple | 17% | 21% | 17% |
Xiaomi | 14% | 11% | 13% |
OPPO | 10% | 10% | 10% |
vivo | 9% | 8% | 8% |
Others | 29% | 28% | 31% |
Xiaomi je porastao za 2 procenta poena zbog velike potražnje za novim Redmi modelima. Slično tome, Vivo pristupačna Y-serija se pokazala prilično popularnom. Oppo i OnePlus dobro napreduju na svojim ključnim tržištima u azijsko-pacifičkom regionu.
Oppo, Vivo, Transsion i Xiaomi povećavaju svoj tržišni udeo u rasponu cena ispod 200 dolara kroz snažnije prodajne podsticaje i agresivnu maloprodaju, rekao je Le Ksuan Čiev, Canalys analitičar. Pored toga, Canalys je primetio „rastuća ulaganja u obliku podsticaja kanala i ciljanih marketinških kampanja kako bi se stimulisala potražnja potrošača za novim lansiranjima, podstičući aktivnost u pojedinačnim kanalima prodaje.“
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji