Google će integrisati veštačku inteligenciju sa Search oglasima

Ovaj Google potez će sasvim sigurno pojačati relevantnost Search oglasa i učvrstiti njegovu poziciju kao glavnog igrača u reklamnom prostoru

Google će integrisati veštačku inteligenciju sa Search oglasima

U potezu koji ima potencijal da preoblikuje reklamnu industriju, Google uranja u svet generativne veštačke inteligencije kako bi povećao relevantnost reklama na osnovu konteksta pretrage.

Najava dolazi u trenutku dok su globalni tehnološki velikani uključeni u intenzivnu AI trku, a generativna veštačka inteligencija je svakim danom, čini se, sve važnija.

Tokom Google Marketing Live događaja, tehnološki gigant je najavio nekoliko novina, posebno kada je reč o oglašavanju. Naime, Google će integrisati generativnu veštačku inteligenciju u ACA – automatski kreirane resurse, funkciju koju je lansirao prošle godine za Search oglase i koja koristi sadržaj sa ciljanih stranica i postojećih oglasa kako bi generisala naslove i opise. Sada, sa pojačanjem koje dolazi sa veštačkom inteligencijom, ACA može efikasnije da kreira i prilagođava Search oglase na osnovu konteksta upita.

Google će pomoću AI postati glavni igrač u reklamnom prostoru

Google je ovo predstavio na primeru pretrage preparata za suvu kožu. AI sada može da koristi sadržaj sa ciljne stranice i postojećih oglasa da bi kreirala novi naslov koji se još više podudara sa upitom korisnika. Google tvrdi da će to pomoći u unapređenju relevantnosti oglasa.

Uvođenje generativne veštačke inteligencije u oglašavanje ima ogroman potencijal. Oglašivači mogu kreirati personalizovane kampanje, što će rezultirati većim angažovanjem i stopama konverzije.

Ovaj prelazak sa statičkih na dinamične, AI-generisane oglase uvodi novi nivo kreativnosti i prilagođavanja, omogućavajući oglašivačima da se povežu sa svojom publikom na dubljem nivou, tvrdi Google.

Isto tako, automatizacijom aspekata kreiranja oglasa, generativna AI smanjuje vreme i resurse potrebne za razvoj privlačnih oglasa, omogućavajući oglašivačima da testiraju i primene različite varijacije u kraćem vremenskom periodu.

Takođe, omogućava generisanje oglasa u realnom vremenu, uzimajući u obzir različite faktore kao što su namera korisnika, istorija pretraživanja i demografija, omogućavajući precizniju isporuku oglasa i smanjujući verovatnoću nebitnih ili nametljivih oglasa.

Ovaj potez Google-a će sasvim sigurno pojačati relevantnost Search oglasa i učvrstiti njegovu poziciju kao dominantnog igrača u reklamnom prostoru. Zapravo, razvoj ove tehnologije može označiti početak jednog novog i sveobuhvatnijeg trenda unutar oglašivačke industrije.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (3)
  1. NShappy

    Jao pa ovo je odlično!!!

    Dakle ako AI reklamni agent ukapira da me trenutno NIŠTA ne zanima i da mi NIŠTA ne treba, ukloniće sve reklame iz mojih pretraga, banere i one reklame na YT?!?
    Ako AI ukapira da je nešto počelo da me zanima, ili da mi je nešto zaista potrebno, ponudiće baš TO što meni treba, a ne ono što proizvođači pokušavaju da me ubede da mi treba?

    Jel' će to tako da radi? A?

    :p :D

  2. Ne samo to. Sugerisaće i uvoznicima da nabave proizvode koji nas interesuju. Sugerisaće i preporučenu cenu. Da ne mora više da se dovijamo da kupujemo preko mađara i kineza.

  3. Lanikor

    Da nam je ziv i zdrav uBlock Origin

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi