Baš kao i Groupon, LivingSocial i drugi, i novi Google Offers će slati korisnicima obaveštenja sa porukama o ponudama sa ograničenim vremenskim rokom trajanja, koji je obično oko 24 sata. Kompanija trenutno testira ovaj servis, a Google je dobro poznat po tome što ne propušta priliku da zaradi novac. Pride, kompaniji bi ovakav posao dobrodošao da učvrsti svoje prisustvo u sektoru malih i srednjih preduzeća. Istovremeno, angažovano je nekoliko firmi za testiranje pripejd ponuda i vaučer programa. Ova inicijativa je, prema navodima iz Google-a, namenjena “povezivanju i udruživanju potencijala manjih firmi”. Za sada iz kompanije ne žele da daju više detalja o novom servisu.
Google Offers će se oslanjati (zar je iko očekivao da će biti drugačije?) na Google Checkout servis. Očekuje se da će biti omogućeno deljenje informacija o ponudama na mnogim socijalnim mrežama, kao što su Facebook i Twitter, ali i preko Google Reader, Google Buzz servisa, slanjem mejlova i slično. U suštini, i Groupon i LivingSocial funkcionišu na sličan način, premda se razlikuju po tome dnevnom miksu ponuda koje su korisnicima na raspolaganju. Na ovaj način se ostvaruju uštede pri kupovini koje najčešće iznose oko 50%, ali neretko mogu da dostignu i gotovo nestvarnih 90%.
Analitičari smatraju da bi Google morao da ostvari pristup značajnim bazama korisnika kako bi na efikasan način krenuo u ceo posao. Procenjuje se da najveću bazu ima Groupon, sa preko 50 miliona redovnih pretplatnika. Zašto bi onda korisnici trebali da se okrenu Google-u? Ne znamo, ali znamo da će firme imati sasvim solidan razlog – procenat koji će Google tražiti za sebe će biti upola manji od onog koji traže Groupon i slični servisi.
Izvor: Small Business Computing