Google planira da iskoristi Holivud kako bi podigao svoju popularnost među mladima i učinio svoje proizvode „kul“. Tehnološki gigant tiho je lansirao novu filmsku i televizijsku inicijativu pod nazivom 100 Zeros, otkriva Business Insider.
Projekat je višegodišnje partnerstvo sa produkcijskom kućom Range Media Partners, poznatom po filmovima poput A Complete Unknown i Longlegs. Zajedno sa Rangeom, Google planira da ulaže u igrane i dokumentarne filmove, kao i serije – kako bi kroz zabavni sadržaj približio svoje tehnologije mladima.
Cilj: Android u centru pažnje, bez forsiranja
Pored podrške kreativnoj zajednici, Google vidi 100 Zeros kao način da promoviše svoje tehnološke proizvode, uključujući Immersive View (pogled u 3D), alate za prostorno mapiranje i naravno, veštačku inteligenciju.
Iako nije cilj agresivni product placement, Google ne bi imao ništa protiv da likovi u filmovima koriste Android telefone umesto iPhone-a – pod uslovom da to izgleda prirodno. Pored toga, kompanija već ima zaseban marketinški program u saradnji sa United Talent Agency, kroz koji promoviše Pixel telefon u projektima poput The White Lotus i Wicked.
Prvi potezi i partnerstva
Google je prošle godine diskretno testirao pristup finansiranjem nezavisnog horor filma Cuckoo, u produkciji studija Neon. Logo “100 Zeros” prikazan je u uvodnim špicama, bez javnog promovisanja. Film je bio usmeren ka Gen Z publici i u njemu glumi Hunter Schafer, poznata iz Euforije i Igre gladi.
Nedavno su Google i Range najavili i projekat “AI On Screen”, kojim žele da podrže kratke filmove o veštačkoj inteligenciji – sa ciljem da dve ideje prerastu u celovečernje filmove. Jedan od njih, Sweetwater, bavi se nasledstvom slavne ličnosti i ulogom AI-a u ličnoj prošlosti.
Android vs iPhone: Bitka za pop kulturu
U Sjedinjenim Državama, iako Android dominira globalnim tržištem, Apple iPhone i dalje ima ubedljivu prednost među mladima. Istraživanje kompanije Piper Sandler pokazalo je da čak 88% američkih tinejdžera koristi iPhone. iPhone je prisutan u popularnim serijama i filmovima poput Succession i Knives Out, dok Android često ostaje po strani.
Google želi da to promeni, ali ne direktnim oglašavanjem, već suptilnim prisustvom u kvalitetnim pričama koje podržava.
YouTube? Ne ovaj put.
Zanimljivo je da Google ne planira da koristi YouTube kao glavnu platformu za distribuciju ovih sadržaja. Iako je YouTube postao velika TV platforma, 100 Zeros neće pokušavati da rekreira propali projekat YouTube Originals. Umesto toga, cilj je prodaja sadržaja tradicionalnim studijima i striming servisima poput Netflixa.
100 Zeros ima mali, ali posvećen tim iz Holivuda, uključujući producentkinju Penny Lin i razvojne rukovodioce Caseyja Duranta i Tonyja Nguyena. Sa strane Google-a, inicijativu vodi Jonathan Zepp. Po rečima predstavnice iz Range Media, Rachel Douglas, ovaj model omogućava da saradnja sa Holivudom funkcioniše profesionalno i efikasno.
U vreme kada veliki brendovi traže nove načine da dopru do publike, a Holivud se suočava s budžetskim rezovima i globalnim tenzijama, ovakva saradnja može biti obostrano korisna – ali njen uspeh zavisiće od toga da li publika poveruje u priče koje dolaze iz jednog od najvećih tehnoloških imena sveta, prenosi BusinessInsider.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji