Internet postao popularniji od novina!?

Iako je reklamiranje u novinama i dalje vodeće u svetu reklama na globalnom nivou, nove studije pokazuju da tradicionalni mediji ustupaju mesto internetu. Iako je delovalo da novine polako, ali sigurno propadaju, do sada su ipak u Sjedinjenim Državama u globalu bile popularnije od interneta kao izvor informacija. U 2006. godini odnos zastupljenos

Iako je reklamiranje u novinama i dalje vodeće u svetu reklama na globalnom nivou, nove studije pokazuju da tradicionalni mediji ustupaju mesto internetu. Iako je delovalo da novine polako, ali sigurno propadaju, do sada su ipak u Sjedinjenim Državama u globalu bile popularnije od interneta kao izvor informacija. U 2006. godini odnos zastupljenosti medija je bio otprilike podjednak, a ove godine po prvi put u istoriji Amerikanci više vremena provode prateći informacije online nego čitajući novine. U 2006. godini, Amerikanci su 70% svog slobodnog vremena posvećivali televiziji i radio programu, 5.4% muzici, 5% novinama i nešto ispod 5% internetu. Ove godine se internet popeo na 5.1% zastupljenosti, dok su novine pale na 4.9%. Novine i dalje vode kada je u pitanju reklamno tržište, pošto njegova vrednost u ovom segmentu iznosi 55.7 milijardi dolara, iza čega sledi reklamiranje na televiziji sa 48.7 milijardi dolara. Procenjuje se da će internet reklamiranje i na ovom polju odneti prevagu do 2011. godine, kada će vrednost reklamnog tržišta na internetu dostići cifru od 63 milijarde dolara.

Izvor: TG Daily

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.