Prema istraživačkoj kompaniji IDC, segment media tablet uređaja je imao veoma dobar drugi kvartal sa isporukom koja se povećala za 89% sekvencijalno i čak 303% na godišnjem nivou, a cifra je dostigla 13,6 miliona isporučenih jedinica. Kao što je i očekivano Apple-ov iPad dominira tržištem sa 9,3 miliona isporučenih jedinica. Dok Apple-ov udeo na tržištu ide i do 68,3% (u prošlom kvartalu je bio 65,7%), RIM je uspeo da uzme 4,9% tržišta uprkos mlakom prijemu BlackBerry PlayBook uređaja. IDC nije dao nikakve druge informacije o proizvođačima ali je rekao da je udeo Android baziranih uređaja opao na 26,8% spram 34% iz prethodnog kvartala. Ovi rezultati ubedili su IDC da redukuje svoju prognozu isporuke za ovu godinu i ona sada iznosi 62,5 miliona jedinica spram ranije predviđenih 53,5 miliona.