Istraživanje o načinima na koje živimo, kupujemo i povezujemo se

Kompanija Samsung predstavila je danas Samsung Techonomic Index istraživanje, urađeno u partnerstvu sa istraživačkom agencijom Ipsos Mori.

Kompanija Samsung predstavila je danas Samsung Techonomic Index istraživanje, urađeno u partnerstvu sa istraživačkom agencijom Ipsos Mori, koje pruža pregled načina na koji živimo, kupujemo i povezujemo se. Istraživanje pokazuje da odrasle osobe u evropskim zemljama troše značajan deo slobodnog vremena i novca na tehnologiju i to u11 kategorija uređaja i aparata. Podaci iz Techomonic Index istraživanja pokazuju da: – Ispitanici provode u proseku 7.7 sati dnevno, van posla, koristeći tehničke ili kućne uređaje kao što su mobilni telefon, televizor, mašina za pranje sudova ili neki aparat za kuvanje – Domaćinstva u kojima ispitanici stanuju imaju do 18 tehničkih uređaja – Domaćinstva u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji i Italiji potrošila su u proseku 367 evra na tehničke uređaje samo u poslednja tri meseca, dok su domaćinstva u Velikoj Britaniji u proseku trošila 218 funti Kako pokazuje studija, u poređenju sa prethodnim generacijama, tehnologija je mnogo više približila članove porodice nego što ih je otuđila: – Gotovo dve trećine (64 odsto) ispitanika veruje da ih je tehnologija poput mobilnih telefona, društvenih mreža ili elektronske pošte „približila“ porodici, imajući u vidu da samo 33 odsto članova porodice danas živi na okupu, u istom mestu u poređenju sa ranijim generacijama, gde je 44 odsto članova živelo u neposrednom okruženju – Polovina ispitanika (52 odsto) se slaže da mobilna tehnologija (mobilni telefoni, tableti i slično) doprinosi da ljudi sada više razgovaraju sa najužom porodicom – Jedna od četiri osobe veruje da održavanje kontakta preko društvenih mreža znači da „bolje razumeju članove svoje porodice“ – 44 odsto odraslih koji su učestvovali u ispitivanju i koji su u kontaktu sa svojim roditeljima, čuju se sa njima makar jednom dnevno – 40 odsto odraslih ispitanika koji održavaju kontakt sa svojom braćom i sestrama, čuju se sa njima svaka dva-tri dana ili češće – 57 odsto odraslih ispitanika koji su u kontaktu sa svojim bakom i dekom čuju se sa njima jednom nedeljno ili češće.
Istrazivanje02.jpg Ispitivanjem su takođe otkrivene razlike u porodičnoj bliskosti različitih evropskih nacija. Italijani i Španci su najviše povezani sa svojim roditeljima, s obzirom na to da je gotovo trećina (38 i 36 odsto) onih koji održavaju kontakt sa svojim roditeljima više od jednom dnevno. S druge strane, u Nemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji manje od jedne od pet osoba (13, 11 i 18 odsto) održava kontakt sa roditeljima više puta dnevno. Samsung je predstavio sveobuhvatni Samsung Techonomic Index kako bi pratio načine na koji ljudi pristupaju tehnologiji i koriste je, otkrivajući kako je tehnologija odgovarila na nove potrebe potrošača. Studija je zasnovana na istraživanju 5.000 ispitanika uzrasta od 18 do 65 godina u pet evropskih država (Velikoj Britaniji, Francuskoj, Nemačkoj, Španiji i Italiji) koji su ispitani onlajn. Studiju je naručila evropska Samsungova laboratorija za istraživanje životnih stilova u partnerstvu sa Ipsos Mori. Kad je reč o ispitanicima sa partnerima, četvrtina koristi društvene mreže da komunicira sa svojim partnerima, dok jedna od deset osoba (14 odsto) koristi video pozive da komunicira sa svojim partnerima. Međutim, Samsung Techonomic Index pokazuje da kao što tehnologija može da poboljša veze, može da odigra ulogu i u njihovom okončanju, gde jedna od četrnaest osoba (7 odsto) koje su okončali vezu sa partnerom kaže da je to učinila putem poruke. Samsung Techonomic Index otkriva načine na koje roditelji održavaju kontakt sa svojom decom. Trećina roditelja (36 odsto) komunicira sa decom putem poruka, 29 odsto koristi elektronsku poštu, a 15 odsto ispitanika koristi video pozive.
Izvor: Samsung

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi