U ponedeljak su akcije Twittera bile na najnižim granama tokom poslednje 52 nedelje, a držale su se na oko 14 dolara. Nakon što su se pojavile informacije da je Microsoft kupio LinkedIn, investitori su počeli da postavljaju razumno pitanje kada će se slično desiti i sa Twitterom. Twitter je već neko vreme tema vesti o mogućoj akviziciji, ako ne Microsofta onda neke druge velike kompanije. Od tada su akcije Twittera skočile dosta iznad 16 dolara. Ali, ko bi bio zainteresovan za kupovinu Twittera?Sigurno je da postoji veliki broj kompanija, koje su zainteresovane za ovu popularnu društvenu mrežu. Iako se konstantno bori sa padom vrednosti akcija na berzi i stagniranjem mesečnih aktivnih korisnika, Twitter ostaje vredna kompanija. Ovo je najviše zbog svog uticaja, podataka kojima raspolaže i rasprostranjenosti.
Sve čime Twitter raspolaže bi mogao biti dobar dodatak velikom broju IT kompanija, posebno onih koje još uvek imaju želju da urone u svet društvenih medija. Mnogi veruju da je Google pravi izbor za kupovinu Twittera. Google je već ranije (2011. godine) sa Džekom Dorsijem (CEO Twittera) razgovarao o kupovini. Leri Pejdž je želeo da integriše tvitove u rezultate pretrage. Ali, sve se završilo na razgovoru.Još jedan potencijalni kupac, o kome se već dugo govori jeste kompanija Apple. Ljudi već neko vreme sugerišu da bi Apple trebalo da kupi Twitter. Međutim, Apple već ima prilično robustnu društvenu mrežu u formi iMessages i nije zainteresovan za nove investicije u ovom segmentu. Facebook je takođe jedna od kompanija, koje bi mogle biti logičan potencijalni kupac. Mark Zakerberg je već dva puta do sada pokušavao da pridobije Twitter i oba puta je u tome bio nesupešan.Ovo nas na kraju dovodi do nepobitnog zaključka da Twitter, zapravo, i nije za prodaju. Ukoliko se i poklope kockice i vlasnici popularne mreže ipak odluče da je prodaju, ne očekuje se da će se ovo desiti u nekom skorijem periodu. Džek Dorsi, CEO Twittera, je svojevremeno istakao: “Twitter je najbolji sevis na planeti, na kome se može diskutovati o onome što se dešava u tom (bilo kom) trenutku”.
Nakon što se Dorsi vratio na čelo Twittera, on i suosnivač Juan Vilijams su kategorički odbacili mogućnost prodaje popularnog servisa. Oba zvaničnika vide Twitter kao previše važnu mrežu, da bi završila kao dodatna funkcija na nekoj drugoj platformi. A sam Dorsi ima i nekoliko ideja koje bi želeo da implementira u Twitter, kako bi omogućio rast servisa.U svakom slučaju, šta god se desi sa Twitterom (bio kupljen ili ostao deo nezavisne javne kompanije), Twitter ostaje tu gde jeste i to što jeste.Izvor: Vanity Fair
Kakva je budućnost Twittera?
Iako se konstantno bori sa padom vrednosti akcija na berzi i stagniranjem mesečnih aktivnih korisnika, Twitter ostaje vredna kompanija.