Koji auto ćete da vozite u metaverzumu? Pa Renault Megane 1.5 dCi, naravno

Renault Korea je potpisao partnerstvo sa The Sandbox, sa idejom promocije svojih automobila u metaverzumu.

Istorija automobila i metaverzuma ispisana je partnerstvom između korejske podružnice kompanije Renault i The Sandbox, metaverse platforme koja se bazira na Ethereumu. Partnerstvo omogućava kompaniji Renault da uspostavi prisustvo svog brenda u metaverzumu, i da prezentuje Renault automobile i sve novine u virtuelnom svetu.

The Sandbox želi da obogati sadržaj svoje plarforme, kako bi došli do šire publike i tako proširili postojeći bazu kupaca svojih proizvoda. CEO Sandbox platforme Sindi Li je izjavila: „Ovo partnerstvo je odličan primer saradnje. Sandbox se može razvijati bez ikakvih industrijskih granica. U mogućnosti smo da uvedemo nove vrste iskustava koja kombinuju automobile i digitalnu svojinu u The Sandbox.“

Detalji partnerstva i priroda iskustva ostavljeni su za neki naredni put, a Renault se sada pridružuje malobrojnom društvu velikih kompanija koje su prisutne na ovoj platformi. Da li će uvrstiti i legende automobilizma poput Renault 4, ili Megane 2 1.5 dCi, ostaje da vidimo.

Drugi učesnici

Renault nije prvi proizvođač automobila koji je došao na ideju da plasira svoje proizvode u metaverzumu. U stvari, metaverzum je postao popularna destinacija za kompanije ovog tipa. Volkswagen je u aprilu organizovao reklamnu kampanju pod nazivom „Game On“, u kojoj su korisnici morali da traže NFT-ove u metaverzumu.

Kompanija Nissan, japanski proizvođač automobila, koristio je metaverzum da pomogne u lansiranju jednog od svojih najnovijih električnih automobila – Sakura. Kompanija je postavila virtuelni svet u kojem bi potencijalni kupci mogli da voze automobil, ispitujući njegove karakteristike i forme. Ovo iskustvo je, prema kompaniji Nissan, pružilo „priliku da se povežete sa novom publikom kao nikada ranije“.

Hyundai je takođe predstavljao svoju viziju mobilnosti u virtuelnom motornom , kroz studiju koji se nalazi u metaverzumu zvanom Zepeto.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.