Lenovo odbacuje sopstveni brend telefona?

Jedan od razloga zašto je Lenovo kupio Motorolu od Google-a za 2,9 milijardi dolara je taj što se verovalo da Motorola ima mnogo veću prepoznatljivost brenda u domenu telefona

Jedan od razloga zašto je Lenovo kupio Motorolu od Google-a za 2,9 milijardi dolara je taj što se verovalo da Motorola ima mnogo veću prepoznatljivost brenda u domenu telefona. Ovo posebno važi za tržišta van Kine gde Lenovo ipak ne treba posebno predstavljati. Od tada se pričalo da će Lenovo odbaciti svoj brend u prilog korišćenja Motorola naziva za smartfone, ali to se nije još desilo.
Međutim, glasine iz Kine i dalje sugerišu da će se tako nešto desiti u bliskoj budućnosti. Izveštaji govore da je Lenovo P2 poslednji telefon koji će nositi Lenovo brendiranje, kao i da će kineski gigant u potpunosti preći na Moto brendiranje za sve buduće smartfone.
U osnovi, to znači da svi smartfoni koje Lenovo predstavi neće nositi njihovo ime na prednjoj strani uređaja. To svakako ima smisla, prosečan potrošač više vezuje ime Motorola za telefone nego Lenovo, koji ipak ima mnogo veću snagu brenda u oblasti računara.
U prodaji prvi Google Tango telefon – Lenovo Phab 2 Pro
Izvor: Ubergizmo
Sve informacije vezane za Lenovo, možete pogledati na Lenovo stranici na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi