Lenovo podržao globalno istraživanje prikaza različitosti zaposlenika kao ključnu u razvoju

Ispitanici u Lenovo globalnom istraživanju izveštavaju da tehnološki sektor može učiniti više za napredovanje D & I u poređenju sa drugima

 
Saopštenje za javnost
Svest o ključnom značaju Diverziteta i inkluzije (D & I) pomera se u ljudskim vrednostima i očekivanjima na radnom mestu u nizu kultura i zemalja širom sveta, prenosi kompanija Lenovo na ženskom forumu za ekonomiju i društvo.
Lenovo je nedavno sproveo globalno istraživanje na 5.000 ljudi u pet zemalja – Kina, SAD, Velika Britanija, Nemačka i Brazil – različitih godina, rase i kulture. Globalni ispitanici su rekli da tehnologija pozitivno unapređuje D & I i zbližava svet. Postavili su D & I upravo ispod pitanja kao što su zapošljavanje, zdravstvena zaštita i obrazovanje, što ukazuje na značajan pomak u vrijednostima: D & I se više vidi kao prilika za izgradnju zajednice, a manje za postizanje metrike.
“Ova eskalacijska apresijacija D & I pokazuje fundamentalni pomak ljudskih vrednosti, a još je važnije sada razmotriti u potrazi za novim, novijim tehnologijama poput povećane realnosti / virtuelne stvarnosti, 5G i veštačke inteligencije, koja zahtijeva različite, kreativne i inkluzivne misli. Imperativ za raznolikost u našem poslu i svim poslovima nikada nije bio jasniji “, rekao je Iang Iuanking, izvršni direktor kompanije Lenovo.
Lenovo ističe globalno istraživanje u svom prvom izveštaju o D & I-u, u kojem se detaljno fokusira na unapređenje D & I-a u 160 zemalja – deljenje strategije, programa i politike kompanije u cilju uključenje D & I-a kroz poslovanj.
Lenovoov izveštaj se odnosi prema D & I na holistički način, uvažavajući ciljeve kompanije da postignu najmanje 20% žena na globalnoj osnovi u izvršnom odboru do 2020. godine. Lenovo takođe ima za cilj izgradnju izvršnog tima SAD u istom vremenskom okviru gde je 28% ili više azijskih, crnih, latinoameričkih, indijanskih, dve ili više rasa, i / ili predstavnika Havaja i Pacifičkih ostrva. “Raznolikost i inkluzija je globalni imperativ za nas”, rekla je Yolanda Coniers, glavni direktor za raznolikost kompanije Lenovo. “To osigurava da ne samo prihvatamo najbolje, najneugodnije ideje, već nam takođe omogućavaju bolje razumevanje i rešavanje potreba naših kupaca.” Ispitanici u Lenovo globalnom istraživanju izveštavaju da tehnološki sektor može učiniti više za napredovanje D & I u poređenju sa drugima. Sa sposobnošću tehnologije da podstakne različita mišljenja i učešće svih segmenata građana sveta, postoji ogromna prilika da se napravi razlika u svim aspektima D & I. S obzirom na to da D & I uopšte, sada rangira univerzalno kao osnovni zahtev, Lenovo prepoznaje da su ove vrednosti sada dovedene u prvi plan, kako bi donele značajne i stvarne promene u stavovima i ponašanjima.
Izvor: Lenovo pressroom
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi