Mala preduzeća preferiraju društvene mreže u odnosu na plaćenu pretragu

Aleks Čeng, izvršni direktor Roosta je rekao "Ono što vidimo u ovim rezultatima je da je marketing na društvenoj mreži neverovatno vredan deo za uspeh lokalnih poslovnih ljudi. Ima mala "barijera" za ulazak jer je ovo besplatan i lak način da krenete sa njim. Takođe, ovo je zabavan i sjajan način za k

Aleks Čeng, izvršni direktor Roosta je rekao “Ono što vidimo u ovim rezultatima je da je marketing na društvenoj mreži neverovatno vredan deo za uspeh lokalnih poslovnih ljudi. Ima mala “barijera” za ulazak jer je ovo besplatan i lak način da krenete sa njim. Takođe, ovo je zabavan i sjajan način za komunikaciju sa kupcima, mnogi više vole društvenu mrežu nego druge kanale marketinga”.

 

 

 

Izvor: All Facebook

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi