Meta testira lakše deljenje NFT-ova na Instagram i Facebook mrežama

Ko bi to želeo malo NFT-ova uz svoje društvene mreže?

Kompanija Meta ozbiljno je rešila da uvede NFT-ove u svaku poru svojih platformi, a o tome svedoči i tiho predstavljanje najnovije funkcionalnosti koja se naziva “cross-posting of NFTs”. Kako prenosi PCMag, ova nova sposobnost trebalo bi da omogući olakšano deljenje delova vaše cenjene kolekcije “non-fungible tokens” na više društvenih mreža odjednom.

Uporedo postavljanje NFT-ova

Kompanija Meta je bez velike pompe korisnicima svojih društvenih mreža Facebook i Instagram omogućila da svoje digitalne kolekcionarske predmete istovremeno postavljaju na obe gorenavedene platforme. Prema rečima ove kompanije, “Ovakva funkcionalnost omogućiće našim korisnicima da svoje digitalne novčanike povežu samo jednom sa bilo kojom od ove aplikacije kako bi mogli da ih podele na kojoj god platformi žele”.

U suštini, ovakav potez omogućiće korisnicima platformi Instagram i Facebook da svoje NFT kolekcije lakše podele sa svojim prijateljima. U ovom trenutku ova funkcionalnost omogućena je samo korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama.

NFT

Krajnji cilj

Do sada ste se verovatno zapitali zašto bismo vam prenosili jednu ovakvu vest? Na prvo pogled nebitna, ali na drugi pogled veoma indikativna, ovakva funkcionalnost samo je ilustracija rastućih tendencija kompanije Meta da svoje korisnika sve više usmerava ka svom konceptu metaverzuma.

Na kraju krajeva, Stefani Kasriel, direktorka sektora za finansije i trgovinu, izjavila je kako “Pronalazimo načine kako da digitalne kolekcionarske predmete napravimo što dostupnijim našoj publici dok gradimo sistem proširene interoperabilnosti unutar metaverzuma”. Na srpskom – želimo da sve smestimo u metaverzum što pre, ako je moguće odmah.

Treba naglasiti i kako su NFT-ovi svoj život započeli kao prvenstveno mala jedinstvena umetnička dela za koja bismo mogli da se složimo da su imala makar neku vrednost, iako nikako onoliku koliku su ostvarivali. Međutim, sve više poznatih brendova počinje da zalazi u vode “blockchain” tehnologija i NFT transakcija, pa tako i potpuno netehnološke kompanije, poput Starbucks i Tiffany & Co. Počinju da razvijaju sopstvene verzije ovakvih tokena. Samo da se proda, jelte, a još bolje ako je digitalno jer nas skoro pa ništa ne košta.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi