Microsoft i Intel su objavili da će u ponedeljak zajednički pokrenuti novu reklamnu
kampanju nazvanu "Digital Joy". Dve kompanije će na ovaj način promovisati
prodaju računara zasnovanih na Intelovim procesorima i Microsoftovom najnovijem
operativnom sistemu nazvanom Windows XP Media Center Edition 2005. Ovakvi računari
su namenjeni pregledu multimedijalnih sadržaja, a rad sa multimedijom je na njima
maksimalno pojednostavljen.
"Digital Joy" reklamna kampanja će obuhvatiti propagandne poruke na
televiziji, kao i postavljanje 38 ovakvih računarskih sistema, koje je obezbedio
Hewlett-Packard, u robne kuće širom zemlje, tako da će posetioci biti u prilici
da ih slobodno isprobaju. Kampanja će trajati do kraja decembra, a predstavnik
Intela kaže da će koštati nekoliko desetina miliona dolara, što za korporacije
kao što su Intel i Microsoft ne predstavlja veliku sumu. Microsoftov novi operativni
sistem će omogućiti proizvođačima PC računara da zakucaju na vrata tržišta kućnih
multimedijalnih CE uređaja kojim tradicionalno dominiraju japanske kompanije,
pre svih Sony. Računari pod ovim operativnim sistemom ne zahtevaju monitor,
već se mogu priključiti na televizor, a praktično sve operacije se na njima
mogu obaviti preko daljinskog upravljača.
Izvor: IDG