Microsoft i privatnost online pretraživanja

Microsoft se uključio u svojevrsnu trku sistema za pretragu ko će obećati viši nivo privatnosti prilikom pretraživanja interneta. Veliki sistemi za pretragu su počeli da obećavaju uslovnu i bezuslovnu anonimnost, pa Microsoft ne želi da zakasni na voz. Kompanija je obećala da će sve podatke o korisnicima i njihovim pretragama brisati nako

Microsoft se uključio u svojevrsnu trku sistema za pretragu ko će obećati viši nivo privatnosti prilikom pretraživanja interneta. Veliki sistemi za pretragu su počeli da obećavaju uslovnu i bezuslovnu anonimnost, pa Microsoft ne želi da zakasni na voz. Kompanija je obećala da će sve podatke o korisnicima i njihovim pretragama brisati nakon 18 meseci. Sve pretrage preko Microsoft Live Search sajtova koriste tzv. cookie sistem, IP adrese i druge metode za identifikaciju korisnika. Sada Microsoft obećava da će podaci biti automatski brisani, osim ukoliko korisnik ne izrazi želju da se njegovi podaci ne brišu. Ova promena će važiti za sve i stupa na snagu odmah, a važi i retroaktivno, ističe Microsoft. Microsoft je takođe najavio da će prihvatiti NAI (Network Advertising Initiative) standarde koji dozvoljavaju korisnicima da se izopšte iz sistema dosadnih internet reklama i servisa.

Izvor: TG Daily

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi