Tržište premijum televizora doživljava velike promene: iako je Samsung godinama bio neprikosnoveni lider, najnoviji izveštaj kompanije Counterpoint Research pokazuje da su Hisense i TCL postali najbrže rastući brendovi u ovoj kategoriji. Njihov uspon pre svega je posledica agresivnog plasmana Mini LED televizora, koji po nižoj ceni nude odličan kvalitet slike i tako uspešno privlače kupce OLED televizora.
Iako Samsung i dalje globalno, drži prvo mesto po tržišnom udelu, tokom prvog kvartala ove godine pao je na četvrto mesto po broju isporuka, a po prihodu zauzima tek treću poziciju. Istovremeno, Hisense je svoj tržišni udeo povećao sa 14% na 20%, dok je TCL skočio sa 13% na 19%. Oba brenda ostvarila su trocifreni međugodišnji rast isporuka.

Stručnjaci objašnjavaju da Mini LED i OLED modeli često zauzimaju sličan cenovni rang, ali zbog razlika u proizvodnim troškovima, kupci se sve češće odlučuju za veće Mini LED modele umesto manjih OLED televizora. Ova strategija očigledno funkcioniše jer Mini LED tehnologija je u drugom kvartalu 2024. po prvi put nadmašila OLED po broju isporuka, ali i prihodu.
Takođe, podaci pokazuju i sve veće interesovanje potrošača za televizore velikih dijagonala. U prva tri meseca ove godine, broj isporuka televizora sa dijagonalom većom od 75 inča porastao je za 79% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Ovakav trend dodatno ide u prilog proizvođačima koji nude pristupačne, ali velike Mini LED modele, ostavljajući Samsung i LG pred ozbiljnim izazovom u borbi za tržište.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji