Motorola: Nakon Nokije i BlackBerry-a, Samsung je sledeći na listi

COO kompanije Motorola izneo je smelo predviđanje, koje govori da kompanija Samsung neće još dugo biti u toj meri relevantna na tržištu

Lenovo je nedavno kupio Motorolu i rezultati te akvizicije su već vidljivi, budući da je u poslednjem tromesečju kompanija prodala 10 miliona smartfona, što je za čak 118 posto više nego prošle godine u ovo vreme. Motorola je takođe stigla i na kinesko tržište, na koje je donela Moto G, Moto X i Moto X Pro telefone. Forbs je nedavno iskoristio priliku da razgovora sa COO ove kompanije, Rikom Osterlohom, koji je objasnio da Motorola polaže velike nade u planove, po kojima će njena uloga postati još važnija na tržištima Azije.
Međutim, on je tom prilikom izneo jedno smelo predviđanje, a to je da Samsung neće ostati na vrhu.
“Svakih sedam godina one koji su na vrhu svrgavaju, i neko drugi preuzima palicu od njih” poručio je Osterloh. Podsetimo se samo slučaja Nokije koja je prodala milione telefona, postala ikona mobilnog sveta, da bi na kraju završila pod skutima Microsofta. BlackBerry je prošao vrlo sličan scenario, a sledeći bi po rečima visokog predstavnika Motorole, mogao da bude ni manje ni više nego Samsung.
Izvor: Phonearena

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi