Svi vlasnici Motorola telefona kojima garancija na uređaj ističe u periodu od 15. marta do 30. aprila 2020. godine dobijaju besplatno produženje garantnog roka.Kako bi pružila najbolju podršku svojim kupcima, Motorola je produžila važenje garantnog roka do 31. maja 2020. godine.Produženje se odnosi na sve Motorola telefone kojima ističe garancija u periodu od 15. marta do 30. aprila 2020.Bez obzira na model Motorola telefona koji korisnici imaju, garancija koju ste uz telefon kupovinom kod Motorolinih prodajnih partnera dobili – automatski se produžava. Ukoliko se u ovom periodu pojave određeni problemi sa telefonom, Motorola ovlašćeni servis ProMobi.rs postaraće se za sve kvarove. Garantni period počinje da teče od datuma kupovine, odnosno, datuma koji stoji na fiskalnom računu. Za vreme trajanja garantnog roka, prodavac ili Motorola ovlašćeni servis će se pobrinuti da svojim uslugama održe ili povrate u radno stanje svaki uređaj bez dodatnog troška. Ukoliko je potrebno, održavanje u garantnom roku biće osigurano zamenom neispravnog uređaja.Održavanje Motorola uređaja tokom garantnog perioda ostvaruje se dostavljanjem uređaja prodavcu ili ovlašćenom Motorola servisu uz dokaz o kupovini (fiskalni račun).ProMobi servis Motorola telefonaOvlašćeni serviser mobilnih telefona ProMobi nastao je 2009. godine sa ciljem da omogući servisiranje mobilnih uređaja po najvišim standardima i uz isključivo korišćenje originalnih Motorola delova. ProMobi servisi nalaze se u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, a sve potrebne informacije možete dobiti i putem telefona 011 / 3555 – 047.Izvor: Motorola
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije