Malo je poznato da je Netflix, koji je počeo kao kompanija koja je svojim mušterijama slala DVD diskove poštom, posle 25 godina gasi ovaj deo poslovanja. Svoje poslednje diskove sajt DVD.com će isporučiti 29. septembra, a Netflix gasi DVD poslovanje.
“Posle neverovatnih 25 godina, odlučili smo da ugasimo DVD.com kasnije ove godine”, kažu iz Netflixa i dodaju da im je cilj oduvek bio da pruže najbolju uslugu svojim korisnicima, ali kako se posao smanjuje, to će postajati sve teže.
Kompanija je kupila DVD.com domen u martu 2012. godine, što je bilo samo nekoliko meseci nakon što je odustala od planova da deo poslovanja u kojem šalju DVD filmove poštom izdvoji u poseban entitet pod nazivom Qwikster, piše Engadget.
Netflix prihod od poslovanja DVD-a putem pošte je stalno opadao tokom godina, jer je kompanija želela da gurne članove ka servisu za striming. U 2022. godini, DVD biznis je generisao 145,7 miliona dolara (20% manje u odnosu na prethodnu godinu), što je predstavljalo samo 0,5% ukupnog prihoda kompanije.
Dok se Netflix oporavlja od sumorne 2022. godine, profit u prvom kvartalu je i dalje bio lošiji nego pre godinu dana. Rast pretplatnika je takođe bio relativno skroman, sa 1,7 miliona novih korisnika. Odluka da se isključi DVD jedinica mogla bi pomoći da Netflix smanji troškove, čak iako je ušteda relativno mala. Tržište diskova je godinama u oštrom i stalnom padu, a prodaja je opala za 19 procenata od 2021. do 2022. godine.
Netflix kaže da je prvi DVD koji su ikada isporučili bila kopija filma Beetlejuice 10. marta 1998. godine i da su ukupno isporučili čak 5,2 milijarde DVD-ova. Najpopularniji film? The Blind Side, iz nekog razloga. Netflix je objavio ovu vest neposredno pre svog izveštaja o zaradi u prvom kvartalu 2023. godine.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji