Nokia produžila garanciju u Srbiji na dve godine

On sada obuhvata period od dve godine, umesto perioda garancije u trajanju od jedne godine koji se odnosio na uređaje prodate do kraja 2008. “Kao svetski lider u oblasti mobilnosti, Nokia podiže nivo usluge i podrške koji pruža cenjenim korisnicima u Srbiji. Nokia je apsolutno sigurna u kvalitet i visoke standarde svojih uređaja i korisnicim

On sada obuhvata period od dve godine, umesto perioda garancije u trajanju od jedne godine koji se odnosio na uređaje prodate do kraja 2008. “Kao svetski lider u oblasti mobilnosti, Nokia podiže nivo usluge i podrške koji pruža cenjenim korisnicima u Srbiji. Nokia je apsolutno sigurna u kvalitet i visoke standarde svojih uređaja i korisnicima nudi garantni period i program podrške od dve godine koji izražava našu posvećenost preimućstvu u mobilnim komunikacijama” rekao je Greg Vilijams, regionalni direktor kompanije Nokia. Napominjemo da se period od dve godine garancije odnosi na mobilne telefone.  Period garancije za baterije, slušalice, punjače i stone punjače je 6 meseci. Garantni period za memorisjke uređaje (memorijske karte, CD-ROMS, i drugo) je 90 dana. Izvor: Nokia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi