Novi identitet Intel brenda

Intel

Corporation je predstavila novi identitet brenda koji bi, kako smatraju u kompaniji, trebao da simbolizuje čvrstu orijentaciju ka proizvodima koje tržište priželjkuje i da predstavlja evoluciju koju je kroz svoju istoriju prošla kompanija da bi dospela na čvrste pozicije koje danas drži. Fokus Intelovih delatnosti predstavljaju

Intel

Corporation je predstavila novi identitet brenda koji bi, kako smatraju u kompaniji, trebao da simbolizuje čvrstu orijentaciju ka proizvodima koje tržište priželjkuje i da predstavlja evoluciju koju je kroz svoju istoriju prošla kompanija da bi dospela na čvrste pozicije koje danas drži. Fokus Intelovih delatnosti predstavljaju mikroprocesori, čipseti i softver koji skupa teže poboljšanju performansi i poboljšanje u iskustvu korisnika sa ovim proizvodima uopšte.

Intel prolazi kroz fundamentalnu promenu u svom pristupu tržištu, započetu još od predstavljanja

Intel Centrino mobilne platforme. Kao što znamo ekspanzija u IT svetu je najočiglednija upravo na polju mobilnih uređaja i upravo je tu Intel fokusiran. U skladu sa tim tokom prošle godine izvršene su mnoge reorganizacije unutar same kompanije u skladu sa postavljenim ciljevima. Tri tržišta na koje se reorganizovani Intel fokusira jesu: mobilno tržište, digitalni dom i korporacije. Kompanija je najavila da planira da isporuči novu platformu u želji ostvarivanja cilja “digitalni dom” – u pitanju je

Intel® Viiv™ tehnologija koja će ugledati svetlo dana početkom 2006. godine. Radi bolje komunikacije sa korisnicima i lakše prezentacije Intel je razvio novi sistem brendiranja, uključujući tu i nove logove za Viiv i Centrino platforme, kao i redizajnirane logoe za čipsete, matične ploče, procesore i druge Intelove tehnologije. Svaki od ovih logoa inkorporiše u sebi nov Intelov logo.

Jedna od najprepoznatljivijih fraza u IT idustriji, možda i najprepoznatljivija, Intel Inside (koju je pratio odgovarajući logo) je stavljena ad acta. Na taj način je ovaj prepoznatljivi logo koji je pratio Intelove produkte još od sada tako daleke 1991. godine definitivno poslat u penziju. Od sada se u upotrebu zvanično vraća logo sa spuštenim slovom “e” u Intel imenu, koji je razvijen još pre 37. godina od strane osnivača Intela. Na taj način Intel želi svima da da do znanja koliko poštuje tradiciju i nasleđe. Tu je i novi moto –

Intel. Leap ahead. U kompaniji se nadaju da će kupci u ovim rečima prepoznati da Intelova tehnologija čini život bogatijim, boljim i pogodnijim za sve.

Izvor: Intel

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi