NVIDIA je prikazala NVIDIA OptiX ray tracing engine, deo od celokupnog skupa rešenja za ubrzavanje aplikacija namenjen osobama koje se bave razvojem software-a. NVIDIA engine za ubrzavanje aplikacija, olakšava vam da spojite vredne i visoko cenovne karakteristike, u aplikacije koje ubrzano smanjuju vreme razvoja.
NVIDIA engine za ubrzavanje aplikacija predstavljen na SIGGRAPH-u 2009 sadrži:
NVIDIA® OptiX™ engine za ray tracing u realnom vremenu
NVIDIA® SceniX™ engine za upravljanje 3D podacima i scenama
NVIDIA® CompleX™ engine for za skaliranje perfomansi namenjeno Multi GPU rešenjima
NVIDIA® PhysX® 64-bit engine za hiper-realistične fizičke i efetke okruženja u realnom vremenu
Kao prvi svetski interaktivni ray trancing engine koji aktivira GPU, NVIDIA OptiX engine je programabilni ray tracing pipeline koji omogućava developer-ima da sa lakoćom prikažu nove nivoe realizma u njihovim aplikacijama koristeći tradicionalno C programiranje. U kombinaciji sa izuzetnom moći NVIDIA Quadro procesora, OptiX engine izuzetno ubrzava ray tracing kroz širok spektar kategorija uključujući: fotorealistični rendering, automotivni stajling, akustični dizajn, simulaciju optike, kalkulacije zvuka i istraživanje radijacije. Osobe koje razvijaju aplikacije, koriste OptiX engine da redefinišu neophodne alate za dizajnere, inženjere i istraživače.
“U prvoj godini, NVIDIA je od dokazivanja da je interaktivni GPU ray tracing moguć, uspela da ga učini dostupnim za sve,” rekao je Jon Peddie, osnivač i predsednik, Jon Peddie Research. “Kompleksni proračuni , kao što je proračunavanje refleksija i refrakcija duž površina i stakla, sada mogu biti proračunati u realnom-vremenu koristeći OptiX engine za akceleraciju koji radi na Quadro procesorima. Ovo je fenomenalni korak za osobe koje se bave razvojem i dizajnom.”
“Hiljade aplikacija koje se kreiraju danas i koje iskorišćavaju fenomenalnu snagu GPU-a, čist su znak da GPU računarstvo doseže željene granice. Svet računara se prebacuje sa statičnih CPU procesiranja na balansirano GPU ko-procesiranje.” Rekao je Jeff Brown, generalni direktor Profesional Solutions, NVIDIA. “NVIDIA engine za ubrzanje aplikacija pomaže developerima uz pomoć alata koji su im potrebni u revoluciji kako real-time grafike tako i naprednih analiza podataka.” NVIDIA SceniX engine za upravljanje scenama predstavla interaktivno jezgro za zahtevne real-time, professionalne 3D grafičke aplikacije. Bilo da se koriste u vodećim proizvodima kao što su RTT DeltaGen I Autodesk Showcase, ili alatima za naprednu vizuelizaciju, simulaciju, televizijsku grafiku, medicinski prikaz slika I ekspolataciju energije, developeri gledaju na SceniX engine kao interaktivni alat za upravljanje 3D podacima I prikaz rezultata u realnom vremenu I visokoj tačnosti. NVIDIA CompleX engine za skaliranje scena, dozvoljava aplikacijama da kontrolišu interaktivnost kada rade sa ekstremno velikim I kompleksnim modelima. Automatskom upotrebom memorije i procesne snage višeg broja GPU-ova kroz Quadro Plex sisteme, aplikacije koje koriste CompleX engine daju korisnicima mogućnost da istraže i vizualizuju sve podatke u potpunosti umesto parcijalno. NVIDIA PhysX 64-bitni fizički engine donosi ubrzanje za hiper-realistične, real-time fizičke i profesionalne aplikacije. Za već priznata i popularna rešenja u industriji kompjuterskih igara, 64bitna verzija PhysX-a obezbeđuje još brže kalkulacije još većih količina podataka za inženjere, dizajnere i animatore koji žele da ispitaju njihove podatke, karakteristike fizičkih modela i da udahnu život u njihov rad. NVIDIA će prikazati novi set engine-a za ubrzavanje aplikacija ove nedelje na SIGGRAPH 2009 konferenciji i izložbi u New Orleans-u; štand #2101. Za više informacija o NVIDIA prisustvu na SIGGRAPH-u posetite: http://www.nvidia.com/object/siggraph_2009.html. Za više informacija o NVIDIA engine-u za ubrzavanje aplikacija, posetite: http://www.nvidia.com/engines.
Cene i dostupnost NVIDIA engine za ubrzavanje aplikacija je dostupan sa NVIDIA Developer Zone besplatno. SceniX I CompleX engine možete downloadovati sa: http://developer.nvidia.com/page/home.html. OptiX i PhysX 64-bit engine će biti dostupan od jeseni 2009. Interaktivne ray tracing primere koji koriste OptiX engine možete da downloadujete na http://developer.nvidia.com/object/optix-examples.html i da ih pokrenete uz pomoć NVIDIA Quadro FX procesora.
Izvor: Nvidia