Yettel je omogućio korisnicima da u okviru aplikacije prate troškove i pretplate usluga koje nude VAS pružaoci sadržaja, kao i da ih na jednostavan način otkažu.
Korisnici mogu pristupiti detaljima za svaku naplatu, uključujući ime usluge i pružaoca, kao i kontakt informacije koje mogu koristiti za upite ili reklamacije. Za one koji žele da otkažu pretplatu sa nekog od VAS servisa, dostupna je i funkcija crne liste (eng. Blacklist) koja će ih zaštititi od trenutnih ili budućih naplata ovog tipa.

„Kao i do sada nastavićemo da pružamo ovu uslugu, na ograničen i kontrolisan način u skladu sa svim važećim propisima. Međutim, korisnici su želeli praktičnije rešenje za upravljanje dodatnim servisima, što smo na ovaj način omogućili. Nova funkcionalnost u okviru Yettel aplikacije omogućava im da brzo i jednostavno prate ili otkažu VAS usluge,“ izjavio je Vojin Kličković, menadžer za digitalne usluge i sadržaj u Yettelu.
VAS, odnosno “Value Added Service” je naziv za usluge koje se naplaćuju od strane trećih lica, a ne operatora. Među njima su i sajtovi za igrice, horoskop ili druge usluge.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji