Opera je demantovala glasine koje su se pre određenog vremena pojavile na internetu da je Majkrosoft dao ponudu za preuzimanje ove kompanije. U demantiju iz Opera Software-a navodi se da kompaniji nije upućena nikakva ponuda, bilo od Majkrosofta bilo od strane neke druge firme o preuzimanju Opere. Da je Majkrosoft zaista kupio Operu to bi suštinski trku na polju internet pretraživača svelo na svega 2 ozbiljna takmaca kad je PC u pitanju – Majkrosoft i Mozilu. Udeo Opere na tržištu je relativno mali iako je ona treća po snazi na ovom polju i iznosi oko jednog procenta. To možda deluje slabašno kad se uporedi sa Mozilinim Firefox-om čiji se udeo kreće oko 7.5 procenata, ili pak samim Internet Explorer-om Majkrosofta čiji je udeo čak 87 procenata. Međutim ukoliko se odmaknemo dalje od PC tržišta dobijamo nešto drugačiju sliku – Opera Mobile internet pretraživač, namenjen mobilnim napravama je u velikoj ekspanziji i biva instaliran (i korišćen) na sve većem broju telefona i mobilnih naprava. Pored toga otkad je objavljena besplatna 8.5 verzija Opera pretraživača za desktop računare broj skinutih instalacionih verzija je učetvorostručen u odnosu na broj pre oktobra, tj. pre izdavanja besplatne 8.5 verzije.
Izvor: CNet