Prodaja Sony audio plejera raste

Zahvaljujući nekim lošim odlukama, japanski Sony nije uspeo da materijalizuje
svoj nekadašnji imidž u proizvodnji analognih audio plejera u svetu digitalnih
tehnologija. Kompanija je sve do skora forsirala sopstveni ATRAC3 format audio
fajlova, potpuno zanemarujući popularni MP3, što je omogućilo kompanijama kao
što su Apple i Creat

Zahvaljujući nekim lošim odlukama, japanski Sony nije uspeo da materijalizuje
svoj nekadašnji imidž u proizvodnji analognih audio plejera u svetu digitalnih
tehnologija. Kompanija je sve do skora forsirala sopstveni ATRAC3 format audio
fajlova, potpuno zanemarujući popularni MP3, što je omogućilo kompanijama kao
što su Apple i Creative da za sebe ugrabe veliki deo tržišta.
Ipak, Sony se u poslednje vreme trgnuo i počeo da nudi podršku za MP3, atraktivniji
dizajn i dugo trajanje baterije, čime je brzo počeo da se vraća na staze popularnosti,
makar na svom domaćem tržištu. Na japanskom tržištu prenosnih audio plejera
Sony je u junu uspeo da ostvari zastupljenost od 27 %, ostavivši tako Apple
iza sebe. Na žalost po Sony, plejeri kompanije nisu uspeli da ostvare takve
uspehe na tržištima Evrope i Amerike, a ni Sony Connect servis nije uspeo da
stekne veću popularnost.
Plejeri kompanije sa hard diskom nisu bili toliko uspešni kao modeli sa fleš
memorijom koji imaju elegantan zaobljeni dizajn i sa jednim punjenjem baterije
mogu da rade čak 50 sati.

Izvor: CD Freaks

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi