Samsung: Novi logo i promena poslovanja u 2013.

Samsung oseća da je slaba svetska ekonomija dovoljan razlog da shvate da je potrebno da promene nešto na sebi kako bi se izdigli iznad problema. CES 2013 je izgleda idealno mesto na kome neće biti samo puke objave novih proizvoda. Samsung namerava da iskoristi priliku da otkrije novi poslovni pravac, kao i novi kompanijin logo, n

Samsung oseća da je slaba svetska ekonomija dovoljan razlog da shvate da je potrebno da promene nešto na sebi kako bi se izdigli iznad problema. CES 2013 je izgleda idealno mesto na kome neće biti samo puke objave novih proizvoda. Samsung namerava da iskoristi priliku da otkrije novi poslovni pravac, kao i novi kompanijin logo, navodi Channel News. Još uvek ne znamo kakav će to logo biti, ali ono što znamo je da je Skot Bedburi koji je ranije radio za Nike i Starbucks angažovan za taj posao. Sve, od opšteg izgleda kompanije, pa do taktike oglašavanja će biti promenjeno. 

samsung menja poslovanje

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi