Samsung postao ono što je Sony nekada bio

Prema novoj listi 100 najvrednijih brendova koju je predstavio
BusinessWeek, Samsung je po vrednosti pretekao Sony, nekada najpopularnijeg
proizvođača elektronike na svetu. Samsung se na listi popeo na 20. mesto, dok
je Sony spao na 28. poziciju.
Samsung je dugo bio posmatran kao proizvođač jeftine elektronike, ali uspon ove
kom

Prema novoj listi 100 najvrednijih brendova koju je predstavio
BusinessWeek, Samsung je po vrednosti pretekao Sony, nekada najpopularnijeg
proizvođača elektronike na svetu. Samsung se na listi popeo na 20. mesto, dok
je Sony spao na 28. poziciju.
Samsung je dugo bio posmatran kao proizvođač jeftine elektronike, ali uspon ove
kompanije je započeo ranih 90-tih godina nakon većih smanjenja troškova i početka
agresivne reklamne kampanje koja je uključivala i sponzorisanje svetskog prvenstva
u fudbalu održanog u Koreji i Japanu. Samsung je u poslednjem kvartalu zabeležio
neverovatan profit od skoro 1,6 milijardi dolara.
Sony je u velikim problemima, a kompanija bi za drugi kvartal trebalo da prijavi
gubitke od 134,8 miliona dolara. Sony je u toku prošle godine zaradio deset puta
manje nego Samsung, a njegova reputacija u očima kupaca počinje da se gubi.
Ipak, ove dve kompanije uprkos rivalstvu tesno sarađuju. Sony i Samsung su zajednički
investirali 2 milijarde dolara u gradnju fabrike sedme generacije LCD displeja,
a zajednički promovišu i Blu-ray standard. Kompanije su u decembru razmenile
čak 24 hiljade patenata koji pokrivaju različite komponente i proizvodne procese.

Izvor: C|Net

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi