Sony je održao svoj “Corporate Strategy” sastanak, tokom kojeg je istakao buduće planove kada je poslovanje u pitanju. Mobilno odeljenje je specifično daleko od svoje stare slave i spojeno je sa TV, audio i kamera divizijama pre oko dva meseca kako bi se poboljšala profitabilnost.Cilj je da se iskoristi prepoznavanje brenda u sektorima kao što su gejming, muzika i TV, kako bi se poboljšala popularnost telefona. Prema navodima kompanije Sony, Xperia 1 je prvi primer ovog novog pristupa.
Kompanija je sada objavila i planove da smanji operativne troškove za 50% kao i povlačenje sa nekoliko tržišta kako bi se fokusirala na manju bazu klijenata. Regioni, na koje će se Sony fokusirati, uključuju Japan, Evropu, Tajvan i Hong Kong. Kompanija se povlači sa tržišta Indije, Australije, Kanade, Južne Amerike, Meksika, Afrike i Srednjeg Istoka.Glavni cilj je da se poslovanje sa telefonima načini profitabilnim, počevši sa 2020. finansijskom godinom. Sony želi da se zadrži na mobilnom tržištu, a ovaj plan pokazuje sporu ali sigurnu strategiju da se to i ostvari.Izvor: Sony
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
https://www.benchmark.rs/tag/sony-50