Prema istraživanju kompanije Nielsen/NetRatings, skoro trećina
surfera koji redovno kupuju novine više vole vesti koje se mogu pročitati na
Internetu od onih koje se mogu naći u časopisima. Ovi podaci pokazuju rastući
trend oslanjanja na online izvore obaveštavanja na koje je prvi put obraćena
pažnja kada je tiraž papirnatih časopisa počeo da opada. Online izdavaštvo je
u velikom naletu, što naročito dobro oslikava porast prihoda sajtova kao što
su Google ili Yahoo i dobra posećenost njihovim sekcijama sa vestima.
Mnoga onlina izdanja papirnatih časopisa reaguju na ovaj trend nudeći češće
osvežavanje svoje arhive vesti, mogućnost ostavljanja komentara posetilaca,
itd. Najposećeniji online news sajt neke od novinskih kuća je i dalje NYTimes.com
koga je u maju posetilo 11,3 miliona surfera, što je za četvrtinu više nego
u istom mesecu prošle godine. Drugi najposećeniji news sajt je USAToday.com
sa 9,2 miliona poseta u maju, dok je treći WashingtonPost.com sa 7,4 miliona
poseta. Ipak, ovakva poseta je daleko manja od one koju ima Yahoo News koga
je u maju posetilo 23,8 miliona surfera.
Izvor: C|Net