Tehnomedia i Benchmark započinju saradnju

Kompanije Tehnomedia doo iz Zaječara i Benchmark doo potpisale su ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji 15. oktobra 2025. godine

Tehnomedia i Benchmark započinju saradnju

Kroz ovo partnerstvo, publika Benchmark-a imaće priliku da otkrije širok asortiman Tehnomedie – jednog od vodećih lanaca u Srbiji kada je reč o beloj tehnici, malim kućnim aparatima, IT uređajima i opremi, mobilnim telefonima, audio i video uređajima, kao i uređajima za grejanje i klimatizaciju.

Poseban akcenat biće na IT uređajima dostupnim široj publici.
Kroz saradnju sa Benchmarkom, pratioci će redovno moći da vide testove i recenzije uređaja iz ponude Tehnomedie – od praktičnih, svakodnevnih modela do onih iz premium segmenta. Na taj način, lako će steći pravu sliku o performansama i kvalitetu uređaja.

Dragan Jovanović, direktor i vlasnik kompanije Tehnomedia, ističe:

„Veoma nam je drago što možemo da započnemo saradnju sa portalom Benchmark. Verujemo da će ovim partnerstvom naša ponuda biti dostupnija i vidljivija široj publici, a istovremeno će ljubitelji tehnologije dobiti kvalitetne informacije o uređajima koji su u svakodnevnoj upotrebi. Ova saradnja predstavlja još jedan korak u jačanju naše prisutnosti na tržištu i približavanju ponude našim kupcima.“

Petar Gredelj, Benchmark:

„Već dugi niz godina praktično nemamo saradnju sa domaćim kompanijama. Odsustvo zainteresovanosti domaćih prodavaca i distributera dovelo nas je u situaciju da se u potpunosti okrenemo direktnoj saradnji sa proizvođačima i praktično odustanemo od pokušaja da animiramo domaće trgovce.

Vrlo smo prijatno iznenađeni onim što smo u kratkom periodu komunikacije sa kompanijom Tehnomedia mogli da saznamo i rado smo se odlučili da započnemo saradnju. Smatram da obostrano možemo da pomognemo jedni drugima i verujem da će naša publika imati određene benefite, time što ćemo ponovo prikazivati uređaje dostupne prosečnom domaćem potrošaču, ne samo odabranoj klijenteli.

Imponuje nam svakako što je Tehnomedia odabrala Benchmark kao partnera na svom poslovnom putu – uveren sam da ćemo obostrano izvući benefite iz ove saradnje.“

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (29)
  1. djurkash

    Trenutno bar 10-15tak uređaja u domu su iz Tehnomedije, manjina zbog najpovoljnije cene. Jednostavno je velika razlika u odnosu prema mušterijama u ovom i ostalim lancima , barem na osnovu ličnog iskustva. Iz razgovora sa zaposlenima sam uglavnom čuo pozitivne reči o vlasnicima i odnosu prema zaposlenima (porodična kompanija). Možda grešim, ali ovo su moji utisci...

  2. Samo procitas komentare na ogledalo firme i sve ti bude jasno. Dovoljan je i prvi komentar, ne mora dalje da se cita :D

  3. NevisStarShine

    Samo procitas komentare na ogledalo firme i sve ti bude jasno. Dovoljan je i prvi komentar, ne mora dalje da se cita :D

    Ogromna većina firmi je takva.

  4. Naravno da je najveci broj domacih firmi takav. Ovo sam napisao apropo ove recenice "iz razgovora sa zaposlenima sam uglavnom čuo pozitivne reči o vlasnicima i odnosu prema zaposlenima (porodična kompanija)".

  5. Najjace su firme koje na ogledalu, joberty, helloworld imaju utiske: "rudnik" "robija" "gonici robova" "logor" "bezite odavde"
    To je pravo dinamicno radno okruzenje

  6. Labello

    Drug skoro bio na obuci, i na kraju ih otkacio, kao sto kaze ogledalo, menadzeri tesko smece, plata jedva minimalac, presmesni su.

  7. Kakva je firma Tehnomedia nemam pojma, ali mi je drago da Benchmark napreduje i dobro posluje, tako da od mene čestitke Peci i ekipi😀

  8. djurkash

    Naravno da je najveci broj domacih firmi takav. Ovo sam napisao apropo ove recenice "iz razgovora sa zaposlenima sam uglavnom čuo pozitivne reči o vlasnicima i odnosu prema zaposlenima (porodična kompanija)".

    Šta znam, kad kupujem, volim i da prozborim neku sa ljudima, i da vidiš kakvih se sve gluposti naslušaš...Ne kažem, možda sam samo pukim slučajem naleteo na zadovoljne radnike, ali iskreno totalno drugi utisak i odnos sa mušterijama kod njih i kod drugih. U Gigatronu mogu da šetam satima, niko te pogledati neće, a kamoli pitati treba li kakva pomoć...

  9. srkiller

    Hoce biti podforuma tehnicka podrska Tehnomedia... nece, a i zasto bi!
    Ruku na srce, vise sam od njih kupio tehnike unazad 5 godina nego od konkurenata,
    zbog cene i ispunjavanja uslova, ali iskreno ne ocekujem nikakvu tehnicku podrsku na forumu.
    I ako je bude, bice kao Yettleova, ... nesto kao carevo novo odelo.. just don't!

    Iskreno, pozdravljam odluku o saradnji/marketingu, bice vise sadrzaja u vesti temi.
    Kakvog.. e pa to ce biti zanimljivo! :)

    Drago mi je da je Tehnomedia odabrala Benchmark kao partnera.
    I nadam se da ce biti neki kupon i za pratioce vesti, tj. ovog foruma...Testovi kao testovi tehnike su uvek bili O K na benchu,
    A i ne mozes za frizider neki reci evo ga car svih frizidera.
    (Osim ako ne dolazi napunjen do daske Grolschom)

  10. Kakva tehnička podrška se očekuje od prodavca bele tehnike? Da imaju neke svoje proizvode pa da razumem...
    Pozdrav

  11. srkiller

    pa stoga sam i napisao, ne ocekujem , jer je presirok pojam, i apsolutno je nemoguce.
    Eventualno promo vesti sa kupon kodovima imaju neki smisao.
    Test nekog komada se uvek moze naci na netu, a i zasto to ne bi bio bas benchmark?
    Cak bih imao vise poverenja u takav tekst, nego nekog monetized jutjubera... abench nije toliko nisko pao jos uvek :)

  12. srkiller

    mislio sam na sponsored video... ne na monetized, isteklo vreme za edit besga.
    Nadam se da toga nece biti.
    Osim ako se frizider ne zove Honor! 😅

  13. Martin Mystere

    U Gigatronu mogu da šetam satima, niko te pogledati neće, a kamoli pitati treba li kakva pomoć...

    Ja recimo imam potpuno drugačije iskustvo u gotovo svim Gigatron radnjama koje sam posetio u poslednje vreme, naročito kada svratim kod njih u radnji gde je Okov centar (pored Emezzete) gde je njihovo praćenje i stalno obraćanje sa "Treba li vam neka pomoć" iritantno do zla Boga što se najčešće završi time da izađem i ne pogledavši šta imaju u ponudi. Taman otkačim jednog sa "Ne hvala, samo razgledam", ne prođe par sekundi a da mi se ne nakači drugi zaposleni i tako redom... I to ne smatram kao pozitivno iskustvo već naprotiv, do te mere da sam čak bio na ivici da ovde otvorim temu u vezi sa stavom forumaša ka takvoj praksi prodavaca.

  14. srkiller

    Ne moras da otvaras temu, tako nam je svima.
    To saletanje, ta navalentnost... mislim da prija samo babama i ponekom dedi.
    Najbolje je kad je atmosfera, kao u nekom pubu gde konobarica non stop vreba okom.. znaci, cim joj se obratis ocima, ona dolece.
    To je vrh poslovanja u retailu, usuznoj delatnosti...
    I tu ce svako normalan da se vrati..

    Inace, pusti me da gledam i sam biram ocima.

  15. nightshadow

    Saglasan, takođe ne volim kad me smaraju i prate. Ako mi nešto treba pitaću sam

  16. plivajuci_zamorac

    U Aksi se taguješ biranjem plave ili crvene korpe da li želiš ili ne da ti prilaze. Tako nešto bi trebalo svuda u retailu...

  17. Pozdravljam saradnju pa kako god, jer prvenstveno polazim od sebe kada je u pitanju influencer marketing, svaka plaćena reklama je dobrodošla. Doduše, do sada sam ih imao samo tri uključujući i Temu, išao i od vrata do vrata nudeći kao kompenzaciju zbog povrede odredaba zakona o zaštiti potrošača, što se nije završilo slavno i tu je već bitno u priči objediniti faktor neposlovnosti privrednog subjekta i radnika u globalu.

  18. Martin Mystere

    U Aksi se taguješ biranjem plave ili crvene korpe da li želiš ili ne da ti prilaze. Tako nešto bi trebalo svuda u retailu...

    To je dobra stvar ali pitanje je koliko njih realno zna za to i tako bira korpu ili random uzima sa gomile onu koja joj dođe pri ruci (ja sam eto takođe potrebno put čuo za to).

  19. isnogood

    Pa isto kao kesa u ikei(zuta/plava) i da ne znas, brzo naucis :) Prvi put kad odes i onda siris dobru rec

  20. djurkash

    Ja recimo imam potpuno drugačije iskustvo u gotovo svim Gigatron radnjama koje sam posetio u poslednje vreme, naročito kada svratim kod njih u radnji gde je Okov centar (pored Emezzete) gde je njihovo praćenje i stalno obraćanje sa "Treba li vam neka pomoć" iritantno do zla Boga što se najčešće završi time da izađem i ne pogledavši šta imaju u ponudi. Taman otkačim jednog sa "Ne hvala, samo razgledam", ne prođe par sekundi a da mi se ne nakači drugi zaposleni i tako redom... I to ne smatram kao pozitivno iskustvo već naprotiv, do te mere da sam čak bio na ivici da ovde otvorim temu u vezi sa stavom forumaša ka takvoj praksi prodavaca.

    Retko zalazim u tržne centre, uglavnom samo kad zaista i kupujem nešto, i kada mi i treba pomoć prodavaca da nađem proizvod ili da mi preporuče nešto optimalnije. To u Gigatronu, Tehnomaniji, i sličnim redovno loše iskustvo. Ali, ok, sve je to neki lični doživljaj, ionako velika većina kupuje većinu proizvoda online, pa je i donekle razumljiv manji broj zaposlenih zadnjih godina u svom lancima...

  21. Vala ja izbegavam sve naše radnje, upravo zbog tog saletanja čim te vide da ulaziš u radnju.

    Brate mili, ako mi treba pomoć, obratiću ti se, ostavi me da na miru razgledam. I nije mi jasno kako se to odomaćilo većinom u prodavnicama tehnike i nigde više.

    Jedino u iStyle mogu da uđem i da na miru gledam i isprobavam uređaje.

  22. Na retail sales treninzima prodavci se obucavaju da prepoznaju idealni trenutak da pridju kupcu. Obicno je to 1 do 3 minuta od ulaska kupca u radnju. Period od prvog do treceg minuta se naziva cooling in period, gde kupac nakon ulaska u prodavnicu prestaje da razmislja o saobracaju, poslu ili necem trecem i fokusira se na kupovinu. Dalje, ceka se neverbalni signal gde prodavac gleda kupca i ceka neki signal da mu pridje (kupac duze gleda neki proizvod, cita deklaraciju ili cenu, gleda oko sebe kao da trazi pomoc ...). I trece , nacin pristupa. Posto na pitanje prodavca "mogu li da pomognem", uglavnom svi odgovaraju sa "samo gledam", prodavac treba da ima odredjeni pristup prema kupcu, nemametljiv, prijateljski. Nesto kao, "vidim da gledate televizore, trazite odredjeni model ili dijagonalu, ili "ovaj model je trenutno na akciji, hocete da vam ukazem na njegove karakteristike" itd ... Cilj razgovora je da kupac to shvati kao pomoc a ne kao prodaju. Inace, kamere ponprodavnicama ne sluze samo da se kontrolise roba i kupci vec i prodavci da li postuju korake prodaje koji im se predocavaju na treninzima. Zato cesto deluje da su nametljivi jer i oni rade pod odredjenim pritiskom

  23. Bravo!👏👏💪👍
    A sad praktično pitanje, šta mi benkmarkovci imamo od saradnje? Koji je naš udeo 🤗👀

  24. marantz

    Bravo!👏👏💪👍
    A sad praktično pitanje, šta mi benkmarkovci imamo od saradnje? Koji je naš udeo 🤗👀

    Tvoj udeo u raspodeli je srazmeran udelu koji si uložio. Tako je u kapitalizmu, nema više socijalizma :)

  25. Martin Mystere

    Na retail sales treninzima prodavci se obucavaju da prepoznaju idealni trenutak da pridju kupcu. Obicno je to 1 do 3 minuta od ulaska kupca u radnju. Period od prvog do treceg minuta se naziva cooling in period, gde kupac nakon ulaska u prodavnicu prestaje da razmislja o saobracaju, poslu ili necem trecem i fokusira se na kupovinu. Dalje, ceka se neverbalni signal gde prodavac gleda kupca i ceka neki signal da mu pridje (kupac duze gleda neki proizvod, cita deklaraciju ili cenu, gleda oko sebe kao da trazi pomoc ...). I trece , nacin pristupa. Posto na pitanje prodavca "mogu li da pomognem", uglavnom svi odgovaraju sa "samo gledam", prodavac treba da ima odredjeni pristup prema kupcu, nemametljiv, prijateljski. Nesto kao, "vidim da gledate televizore, trazite odredjeni model ili dijagonalu, ili "ovaj model je trenutno na akciji, hocete da vam ukazem na njegove karakteristike" itd ... Cilj razgovora je da kupac to shvati kao pomoc a ne kao prodaju. Inace, kamere ponprodavnicama ne sluze samo da se kontrolise roba i kupci vec i prodavci da li postuju korake prodaje koji im se predocavaju na treninzima. Zato cesto deluje da su nametljivi jer i oni rade pod odredjenim pritiskom

    Sve je to OK i sa svim napisanim se slažem kada bi se sve tu završilo ali...

    Nakon mog ulaska taj cooling in period je od 10-20 sekundi, komunikacija "Mogu li vam pomoći?", "Ne hvala, samo gledam.", "Ako vam bude trebala pomoć biću tu.", " Hvala najlepše, ako mi bude trebala bilo kakva pomoć ili informacija zvaću vas.", bi trebala da bude dovoljna za nastavak moje mirne pretrage i razgledanja ali ne, u stvarnosti nije tako - nakon što se prodavac 1 udalji u roku od 5-10 sekundi prilazi prodavac 2 sa istom praksom i pričom, kada njega ljubazno otkačim stopa na scenu prodavac 3 kom ništa ne znači to što sam prethodnoj dvojici saopštio da mi u tom trenutku ne treba i na taj način čine samo kontra efekat jer me tera da momentalno odem iz radnje.

    Alternativa koja se često dešava jeste da kada prodavcu saopštimo da mi ne treba pomoć on kreće da me prati po radnji na udaljenosti od 2-3m, po principu kud ja tud i on i to je još iritantnije po mene nego kada me samleti nekoliko prodavaca jer se lično osećam kao lopov kog su markirali i sada prate da nešto ne ukradem što me takođe brzo tera iz radnje.

    Na stranu to što oni uglavnom i ne mogu da pomognu jer često i proizvodu znaju manje od, pre dolaska u radnju, dobro informisanog kupca što ih ne sprečava da kada dočekaju situaciju da namirišu kupca koji o proizvodima ne zna ništa pokušaju da mu uvale možda za bubrege rekavši mu da je Haier originalan nemački brend (jer za starije ljude kakav je bio kupac nemačka roba je najbolja)...

    Jednom sam čak popustio pred navalentnošću prodavca i u jednoj radnji dok sam gledao televizore na pitanje "Mogu li vam pomoći" postavio prodavcu pitanja vezana za procesor, HDR i VESA standard i ni na jedno nije znao da odgovori već je bilo "Moraću da proverim na sajtu" - pa dobro sestro, koja je onda tvoja uloga ovde jer na sajtu proizvođača/prodavca mogu i ja da proverim u roku od nekoliko sekundi plus što je za taj LG odmah ispred imala i ona knjižica namenjena kupcima gde može da se vidi bukvalno sve što "sam želeo" da znam.

  26. offline71

    Pa isto kao kesa u ikei(zuta/plava) i da ne znas, brzo naucis :) Prvi put kad odes i onda siris dobru rec

    Zar nije žuta za kupovinu u radnji a plavu plaćaš?Ili na to misliš?

  27. @Martin Mystere

    Sa vecinom stvari se slazem, i ja maksimalno izbegavam prodavce obzirom da su za vecinu stvari koje kupujem slabije informisani od mene. U apoteci uglavnom trazim pomoc prodavca :D

  28. OK su u Tehnomediji. Ljubazni, poslovni i spremni da pomognu. Problem je što nisu baš stručni za pomoć, ali ne možete očekivati čuda od ljudi koji rade za minimalac u ne baš tako dobrim uslovima. Da mogu nešto drugo da rade, sigurno bi našli bolji posao.

  29. offline71

    Mene nerviraju zato što,bar ranije,imaju tri cene za artikal.Možda se promenilo,ne pratim ih uopšte.

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.