Twitter verifikovao lažni rasistički Disney nalog i preminule slavne ličnosti

Kobi Brajant, Entoni Borden, Čedvik Bosman i Majkl Džekson dobili su posthumnu plavu Twitter kvačicu, a na profilu piše da su verifikovani brojem telefona

Twitter verifikovao lažni rasistički Disney nalog i preminule slavne ličnosti

Veliki plan Twitter mreže je, kao po običaju doneo više haosa nego bilo čega drugog, što je donekle postalo tipično otkako je Ilon Mask preuzeo ovu društvenu mrežu. Tokom vikenda je platforma počela da verifikuje mnogo poznatih ljudi koji nisu platili za tu “čast” — uključujući i neke preminule poznate ličnosti. Na njihovim nalozima je pisalo da su pretplatnici Twitter Blue servisa i da su svoje naloge verifikovali brojem telefona.

“Ovaj nalog je verifikovan jer je pretplaćen na Twitter Blue”, pisalo je kada mišem pređete preko famozne plave kvačice na ovim nalozima. Entoni Borden, Kobi Brajant, Čedvik Bosman, pa i Majkl Džekson su bili među slavnim ličnostima koji su posthumno ponovo dobili verifikovane naloge. U međuvremenu, i mnoge žive slavne ličnosti su dobijale verifikovane naloge, ali nisu pretplatnici Twitter Blue servisa. Pobrinuli su se da njihovi fanovi znaju da nisu platili.

Kako Slate piše, zbog Maskove odluke da ukloni kvačicu i pretvori je u funkciju koju dobijaju samo pretplatnici, ona je praktično postala simbol sramote za mnoge korisnike Twittera.

Ovo nije jedina greška koju je Twitter imao ovog vikenda. Lažni Disney nalog je nekako uspeo da prođe verifikaciju, uprkos rasističkim izjavama. Napominjemo i da je pored verifikacije, već je dobio “zlatnu značku”, koju platforma koristi za organizacije. Uostalom, šta očekujete kada otpustite 80% radne snage, od kojih se deo brine za prave i lažne naloge, kao i moderiranje sadržaja.

Lažni “DisneyJuniorUK” nalog dobio je zlatnu značku uprkos tome da je imao jedva više od 1.000 pratilaca, a pre suspendovanja uspeo je da doda još nekoliko hiljada, prenosi Ars Technica. Iako Twitter naplaćuje preduzećima 1.000 dolara mesečno za zlatne značke, navodno nisu hteli da naplate svojim najboljim oglašivačima i najpopularnijim organizacijama.

Možda će sve da krene nabolje kada se presele na Alkatraz

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi