Dell je bio prinuđen da prizna da njegov pokušaj da se probije
u oblasti potrošačke elektronike ne ide kako je planirano. Dell je ranije veoma
samouvereno najavljivao svoje audio plejere kao ubice Apple iPod-a, nudeći čak
rabat od 100 dolara svakom ko zameni iPod nekim od njegovih plejera, ali se
malo ko odlučio za takav potez. Dell je na polju audio plejera ostao daleko
iza kompanije Apple i mnogih drugih rivala, a kompanijin CFO, Džim Šnajder,
javno je izjavio da se Dell u ovom sektoru "ne takmiči najbolje".
Dell je u trećem kvartalu godine zabeležio rezultate znatno slabije od očekivanih,
a profit kompanije je opao za 28 %, uglavnom usled slabe prodaje potrošačke
elektronike u SAD. Mnogi veruju da je ovo početak kraja veoma brzog rasta profita
koji je Dell beležio poslednjih nekoliko godina, mada kompanija i dalje vrlo
dobro posluje i zarađuje više od proseka za industriju. Dell važi za "šampiona
jeftinoće", kompaniju koja je uvek u stanju da ponudi proizvod po nižoj
ceni od rivala, ali se često optužuje i za neorginalnost, gušenje inovacije,
lošu tehničku podršku isled preteranih ušteda i nedostatak stila.
Izvor: iPod nn