Xiaomi je drugi najveći brend pametnih telefona u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Globalni tehnološki lider Xiaomi dospeo je na drugo mesto kao jedan od vodećih brendova pametnih telefona u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Saopštenje za javnostGlobalni tehnološki lider Xiaomi dospeo je na drugo mesto kao jedan od vodećih brendova pametnih telefona u Centralnoj i Istočnoj Evropi u trećem kvartalu 2020. godine, sa rastom od 80% u odnosu na prošlu godinu i dostigao tržišni udeo od 27%, navodi Canalys. Kompanija je porasla za 91% i dostigla 19% tržišnog udela na nivou Evrope i ostala je treći brend pametnih telefona u istom periodu.“Centralna i Istočna Evropa bile su jedne od ključnih regija na Xiaomi-jevom putu globalnog širenja. Tokom proteklog kvartala uveli smo mnogo novih proizvoda kako bismo zadovoljili sve veću svakodnevnu potražnju u regionu”, rekao je Andrew Wong, generalni menadžer Xiaomi-a za Centralnu i Istočnu Evropu, Nordijske i Baltičke zemlje. “Videli smo višestruki rast naših performansi zahvaljujući svim našim naporima da konsolidujemo online i offline maloprodajni sistem i nepokolebljivoj podršci naših poslovnih partnera” dodao je on.U Centralnoj i Istočnoj Evropi Xiaomi se popeo za jedno mesto i postao drugi najveći brend pametnih telefona u drugom tromesečju 2020. U istom izveštaju Xiaomi je nastavio svoju vodeću ulogu kao vrhunski brend pametnih telefona u Poljskoj i Ukrajini drugi i osmi uzastopni kvartal za redom, sa tržišnim učešćem od 29% i 40% u trećem kvartalu.Izvor: Xiaomi
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi