Xiaomi je zauzeo 70. mesto na listi 100 najvrednijih globalnih brendova 2021. godine

Ovo je treća godina zaredom da je Xiaomi na listi, sa 50 odsto povećanja vrednosti brenda u odnosu na prošlu godinu prema Kantaru

Saopštenje zajavnostKompanija Xiaomi, globalni tehnološki lider, danas je objavila da je zauzela 70. mesto na listi Kantar BrandZ Top 100 najvrednijih globalnih brendova 2021., što je za 11 mesta bolja pozicija u odnosu na prošlu godinu, sa vrednošću brenda od 24,8 milijardi američkih dolara (rast od 50 procenata u odnosu na isti period prethodne godine). 2021. je takođe treća godina zaredom u kojoj godišnja publikacija predstavila Xiaomi kao jednog od 100 najvrednijih svetskih brendova, što je dokaz misije kompanije Xiaomi da neumorno proizvodi neverovatne uređaje i nudi ih po fer cenama kako bi svi na svetu uživali u boljem životu zahvaljujući inovativnoj tehnologiji.Neumorno traganje kompanije Xiaomi za najsavremenijom tehnologijom i inovacijama čini osnovu razvoja i rasta kompanije. To takođe omogućava i povišenu izdržljivost, super brzo punjenje mobilnih uređaja i generalno bolje performanse proizvoda. Ove inovacije svedoče o kontinuiranim naporima kompanije da istražuje i pomera granice tehnoloških inovacija. U aprilu je ta posvećenost inovacijama prepoznata i od strane Boston Consulting Group (BCG) koja je izabrala kompaniju Xiaomi za jednu od „Najinovativnijih kompanija 2021“. Ovo je četvrti put da je Xiaomi na pomenutoj listi.Xiaomi je takođe među prvih 5 brendova u kategoriji potrošačke tehnologije na listi top 100 najvrednijih globalnih brendova zahvaljujući poverenju i podršci od strane Mi fanova i korisnika iz celog sveta. Kantar BrandZ usvaja vodeće parametre procene brendova u industriji, zajedno sa istraživanjima najopsežnije svetske studije o kapitalu brenda. Sve to ukupno čini nekih 4 miliona intervjua sa potrošačima, pokrivajući 18.500 brendova u 512 kategorija na 51 tržištu.
x2_63.jpgU martu je predstavljen novi, unapređeni vizuelni identitet brenda, koji je spojio istočnu filozofiju sa „Alive“ konceptom dizajna. Cilj ovog novog brendiranja je da dodatno ojača snagu kompanije Xiaomi u premium segmentu tržišta, istovremeno podižući svest o brendu među postojećom publikom kroz svoj novi dinamični logotip. Koncept Alive je razmišljanje kompanije Xiaomi i odgovor na prekretnicu u eri inteligentne međusobne povezanosti. Xiaomi ulazi u novu deceniju širenjem svog prisustva prema premium korisnicima, od tehnologije do umetničkog segmenta, od online do offline prisustva i širom sveta.Prema Kantaru, top 100 najvrednijih globalnih brendova je ove godine zabeležilo izuzetan rast vrednosti od 42 procenta, u poređenju sa 6 procenata rasta prošle godine i 7 procenata u godini ranije. Ovaj porast je za rezultat generisao dobitak koji je veći od 2 biliona američkih dolara u ukupnoj vrednosti svih brendova u Global Top 100 i predstavlja ubrzanje rasta za najveće svetske brendove, nakon COVID-19 pandemije.Izvor: Xiaomi
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi