Saopštenje za javnostGlobalni tehnološki lider Xiaomi najavio je početak svog godišnjeg Mi Fan Festivala (MFF). Festival 2021. biće usredsređen na temu “Istražite mogućnosti”, a kako bi negovao duh ove poruke, Xiaomi će pokrenuti širok spektar online kampanja i pozvati Mi Fanove da razgovaraju i podele svoja iskustva o tome kako su njihovi životi imali koristi od Xiaomi proizvoda. Globalna šoping ekstravaganca kreće 6. aprila sa specijalnim ponudama većim od 147 miliona USD* na zvaničnim ovlašćenim kanalima. Xiaomi sarađuje sa više od 70 online platformi i 300 offline partnera** na 59 tržišta kako bi Mi Fanovima širom sveta doneo najinovativnije proizvode po neverovatnim cenama. Google and Qualcomm Technologies takođe proslavljaju dan osnivanja Xiaomija kroz MFF 2021. Zajedničko stvaranje postera za MFF 2021 koristi objedinjeni vizuelni simbol “&” kao ključnu kreativnu ideju slike, simbolizujući blisku saradnju Xiaomi i Google-a i između Xiaomi i Qualcomm Technologies. Posteri takođe kombinuju “bekonačni” koncept “Mobius prstena” kako bi preneli da sa Xiaomijem, kompanije nastoje da korisnicima unesu beskrajne mogućnosti u život. Xiaomi, Google and Qualcomm Technologies su uvek bili pioniri postavljajući trendove za svoju industriju pomoću inovativnih softverskih i hardverskih rešenja. Xiaomi blisko sarađuje sa Google-om i Qualcomm Technologies kako bi ubrzao masovno usvajanje tehnoloških inovacija. Xiaomi će nastaviti da se udružuje sa dva tehnološka partnera u istraživanju novih mogućnosti, kako ih izražava tema MFF 2021, sa ciljem da svima učini život pametnijim i poboljša udobnost u svakodnevnom životu.“Xiaomi je uvek stavljao Mi Fanove i korisnike u centar svega što radimo. Mi Fan Festival (MFF) je jedinstveni prikaz naše Mi Fan kulture. Ove godine se obeležava 10. MFF i 11. godina od osnivanja Xiaomija. Svake godine proslavljamo ovaj festival zajedno sa našim Mi Fanovima, korisnicima i partnerima širom sveta kako bismo izrazili zahvalnost na podršci – koja je jedan od naših ključnih pokretača da nastavimo da istražujemo i inoviramo. Najavom specijalnog MFF izdanja Redmi Note 10 Pro i predstavljanjem niza MFF aktivnosti nadamo se da ćemo preneti naš predlog brenda za pružanje inovacija i našu posvećenost da uvek budemo tu za naše Mi Fanove ikorisnike” rekao je portparol Xiaomija.
Izgradnja boljeg sveta zajedno sa Mi Fanovima Od dana osnivanja Xiaomija, izgradnja stvarnih odnosa sa korisnicima i omogućavanje da oni budu deo Xiaomi budućnosti bila je srž kulture kompanije. Od samog početka Mi Fanovi se pridružuju Mi zajednicama nudeći predloge i čak doprinoseći idejama i izumima koji pomažu u pokretanju rasta Xiaomija. Mi Fan kultura je uvek bila sastavni deo Xiaomi brenda.Kako bi proslavili MFF 2021, Xiaomi Global Mi Community zvanično je predstavio svoju tematsku pesmu “A Melody for Mi”, koju su napravili Mi Fanovi iz 15 zemalja. Oko 1000 Mi Fanova učestvovalo je u ovom projektu pisanja pesame. Odabrani su prilozi 30 Mi Fanova koji su korišćeni za komponovanje muzike i teksta. Pesma izražava neprekidnu težnju Mi Fanova za boljim životom, usredsređenu na ljubav, strast, inovacije, vitalnost i pametniji život za sve – upravo vrednosti koje Xiaomi prenosi Mi Fanovima više od decenije. Danas Mi Fanovi poručuju istu poruku svetu. Zajedno, ujedinjeni istom vizijom, Mi Fanovi pokazuju odlučno poverenje i veru u izgradnju boljeg sveta.Pesma “A Melody for Mi” postavljena je kao zvanični ton zvona i otpremljena u Mi Theme Store gde je mogu preuzeti korisnici iz celog sveta. Pesma će se primeniti na muziku za čekanje kod korisničke službe.Xiaomi održava imidž jedne od najfinijih kompanija u umovima Mi Fanova. Korisnici Xiaomi proizvoda godinama su povezani kroz zajedničko iskustvo interakcije i života sa svim ovim inovativnim proizvodima koji imaju zaista inteligentne funkcije koje menjaju život. U Xiaomi Global Mi zajednici, hiljade Mi Fanova su objavili svoje priče opisujući kako su brend i Xiaomi proizvodi promenili njihov život.Mi Fan sa korisničkim imenom “Crossfiree” podelila je svoju priču o Mi Smart Home tokom aktivnosti Mi zajednice. Kod kuće koristi više od 30 proizvoda Xiaomi ekosistema, iako sebe opisuje kao tehnofoba a ne kao tehnološkog entuzijastu. Mi prečišćivač vazduha je pomogao poboljšanju kvaliteta vazduha u njenom domu i ublažio ozbiljnu alergiju na prašinu, dok je Mi Band čitavoj njenoj porodici pomogao da neguje zdraviji način života. Drugi Mi Fan, Arun Abhimanyu, pomenuo je da je Mi Motion Activated Night Light rešio dugogodičnji problem njegove bake da pronađe prekidač za svetlo u mraku kada se noću budila da bi koristila toalet. Ovo su bila samo neka od njegovih iskustva sa Xiaomi proizvodima i objasnio da su mu “ovi proizvodi olakšali život na način koji nikada nisam mogao da zamislim. Tako Xiaomi osvaja poverenje korisnika.”Istorija MFFPrvi MFF održan je 6. aprila 2012. u kontinentalnoj Kini kada je Xiaomi odlučio da organizuje događaj za proslavu dvogodišnjice od svog osnivanja. Budući da su Mi Fanovi igrali značajnu ulogu u brzom rastu Xiaomija, kompanija je pozvala Mi Fanove da zajedno proslave svoj rođendan održavajući veliku zabavu za njih. Mesto zabave bilo je postavljeno poput kluba i gosti su slavili dok je DJ nastupao i komunicirao sa njima. Toga dana je 100.000 Xiaomi pametnih telefona rasprodato za samo 6 minuta i 5 sekundi. Od tada, Xiaomi svake godine održava MFF kako bi izrazio zahvalnost Mi Fanovima na njihovoj podršci. Izvan kontinentalne Kine, MFF je prvi put održan u Indiji i Indoneziji 2015. godine, pre nego što je lansiran na evropsko tržište 2018. godine, kada je prvi šoping karneval održan u Španiji. Ove godine biće održan 10. MFF i još više globalnih tržišta će se pridružiti da proslave ovu priliku. Izvor: Xiaomi
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Xiaomi Slavi Mi Fan Festival 2021
Xiaomi je najavio početak svog godišnjeg Mi Fan Festivala (MFF) koji će biti usredsređen na temu “Istražite mogućnosti”