Xiaomi želi da bude brend koji prodaje sve

Iako je poslovanje sa telefonima glavni izvor zarade kompanije, Xiaomi već neko vreme istražuje i druga tržišta

Ova godina je bila prilično uspešna za Xiaomi: popularni kineski brend trenutno dominira onlajn prodajom u Indiji i trenutno je drugi najveći vendor ukupno. Kompanija takođe napreduje i na drugim tržištima u Aziji.Iako je poslovanje sa telefonima glavni izvor zarade kompanije, Xiaomi već neko vreme istražuje i druga tržišta. Ovo se posebno odnosi na lajfstajl segment i investicije u Mi Ecosystem, gde se kineska kompanija udružuje sa brojnim proizvođačima hardvera kako bi proizvela sve – od kuvala za pirinač do voki-tokija, pametnih sijalica, kućnih automatizovanih uređaja, pa čak i električnih skutera.Xiaomi ima stotine proizvoda u svom lajfstajl segmentu, a ključna prodajna stavka svih je vrednost za novac. Na primer, Mi Robot Vacuum usisivač ima isti motor kao i popularni Roomba 960, ali nudi cenu od svega 300 dolara, što je gotovo upola manje od cene Roomba-e. Isto se može reći i za druge Xiaomi proizvode.
xiaomi2_30.jpgTrenutno najveća prepreka za ekosistem proizvoda kompanije Xiaomi jeste to što je većina njih limitirana na teritoriju Kine. Moguće je do proizvoda doći preko posrednika, ali će u većini slučajeva firmware ovih proizvoda biti na kineskom. Očekuje se da će se ovo promeniti u narednim godinama, kako Xiaomi bude donosio svoj ekosistem proizvoda na druga tržišta.U suštini, Xiaomi se pozicionira kao prodavac telefona, ali se nada da će se potrošači u nekom trenutku odlučiti i za neki od lajfstajl proizvoda kineske komapnije.Izvor: Android Central

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi