Kreatori sadržaja na ovoj platformi ili žargonski, popularni „jutjuberi“ mogu se pozdraviti sa jednom od funkcija, jer YouTube ukida Stories (Priče). Počevši od 26. juna, više neće biti moguće da se napravi i objavi „Priča“, a sve priče napravljene pre tog datuma nestaće zauvek sedam dana od objavljivanja, piše u objavi platforme na Google blog postu.
U objavi iz kompanije kažu da akcenat ostaje na primarnim funkcijama i formatima kao što su „objave zajednice“, kratki video snimci u vertikalnom formatu (Shorts), kao i naravno standardni video snimci i uključenja uživo.
Analizom sadržaja, YouTube je primetio da kreatori u proseku privlače mnogo više pretplatnika i interakcije sa korisnicima preko funkcije kratkih video snimaka i objava zajednice, nego putem priča.
Popularna funkcija Stories prvobitno se pojavila na aplikaciji Snapchat, a potom su je popularizovale društvene mreže Instagram i Facebook. Posle toga, mnoge društvene platforme su prethodnih godina eksperimentisale sa ovom funkcijom kako bi povećale ili održale postojeću bazu korisnika poput aplikacija Twitter, LinkedIn, pa čak i Netflix. Međutim, svaka od pomenutih platformi je funkciju naposletku ukinula, kao što to sada čini i YouTube.
U istoj objavi, platforma YouTube je najavila da će raditi na poboljšanju alata za postojeće funkcije koje će predstaviti tokom godine, a čije najave možete pogledati ispod.
Nije ni bilo preke potrebe za ovim, mada je i širenje statusa (objava iz community tab-a) na početnu stranicu sasvim suvišno.