YouTube želi da vas natera da gledate više vesti iz „autoritativnih izvora“

YouTube prihvata vesti iz „autoritativnih izvora“ u vreme kada Meta nerado promoviše teške vesti ili politiku na Threads, dok Ilon Mask ima drugačiji stav

YouTube želi da vas natera da gledate više vesti iz „autoritativnih izvora“

YouTube video platforma uvodi novo „imerzivno iskustvo stranice za gledanje“ na mobilnom uređaju koje je dizajnirano da predloži više sadržaja kada korisnici gledaju video snimke sa vestima. Takođe planira da potroši 1,6 miliona dolara za promociju kreiranja vesti za svoju Shorts uslugu.

Nova stranica na YouTube će se pojaviti kada otvorite video koji ima ikonu novina i istaći će relevantne dugačke video zapise, streamove uživo, podkastove i kratke video snimke ispod sadržaja koji se trenutno reprodukuje. „Verujemo da će ovo ažurirano iskustvo vesti pomoci gledaocima da pristupe nizu verodostojnih i raznolikih tema kada žele da čitaju vesti“, navodi se u Google blogu.

Snimak YouTube funkcije koju je podelila ova video platforma, pokazuje kako će otvaranje PBS videa o poplavama u Pakistanu, dodati još više video zapisa o istom događaju ispod njega, pod naslovima kao što su „Najnovija ažuriranja“, „Objašnjenja i komentari“, „Vesti uživo“, i „Shorts“. Preporučeni video snimci su svi od velikih medija kao što su The Associated Press, Sky News i CBS Evening News.

Prema Google, novo iskustvo stranice za gledanje će u početku biti predstavljeno na mobilnim uređajima u oko 40 zemalja i proširice se na desktop i televizore u skorijoj buducnosti.

U međuvremenu, video platforma u vlasništvu Google-a takođe se obavezuje da će potrošiti 1,6 miliona dolara za promovisanje kreiranja kratkih vesti. Planira da sarađuje sa novinskim kućama koje već proizvode dugačke video zapise za YouTube kako bi „podstakli“ i kreiranje kratkog sadržaja vesti.

Google ulaganje u autoritativne vesti na YouTube-u je primetno u vreme kada druge platforme nerado prihvataju vesti iz tradicionalnih mejnstrim medija.

Meta je jasno stavila do znanja da ne planira da aktivno promoviše sadržaj vesti na Threads platformi. „Politika i teške vesti će se neizbežno pojaviti na Threads, donekle i na Instagramu, ali necemo učiniti ništa da ohrabrimo te izdavače“, napisao je šef Instagrama Adam Moseri nakon pokretanja nove mreže. Nedavno je dodao da Threads „neće proaktivno preporučiti sadržaj vesti ljudima koji ga ne traže“.

Na X, platformi koja je ranije bila poznata kao Tviter, Musk ne krije da ne voli informativu. Pod njegovim vođstvom, X više ne prikazuje naslove članaka koji se dele na platformi i ukinuo je sistem koji je verifikovao novinare.
Nedavno je EU otvorila istragu protiv ove platforme nakon izveštaja da se ona koristi za širenje „nezakonitog sadržaja i dezinformacija, posebno za širenje terorističkog i nasilnog sadržaja i govora mržnje“, nakon što je Musk povukao Twitter (X) iz EU kodeksa protiv dezinformacija.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi