Kompanija Meko, koja se bavi analizom tržišta monitora, iznosi podatke prema
kojima je prodaja LCD displeja opala u trećem kvartalu ove godine, što se
obrazlaže čekanjem kupaca da cene velikih TFT LCD monitora padnu. Prema rečima
jednog od zvaničnika Mekoa, Boba Rejkisa (Bob Raikes), porast cena LCD monitora
i njihova nestašica doprinele su okretanju tržišta ka CTR rešenjima. Tako
je u Nordijskom regionu, od svih prodatih monitora u ovom kvartalu 52 % bilo
LCD, dok je taj procenat u prošlom kvatralu iznosio 61 %. Do sada je, prema
analizama Mekoa, došlo do ogromnog porasta u prodaji CTR monitora i taj trend
će se nastaviti i u ovom kvartalu ali umerenije nego u prethodnom.
Bez obzira na nestašice, tržište idalje nastavlja tranziciju ka LCD monitorima,
u čemu je Samusung dominirao na svim poljima, isporučujući čak 1.4 miliona
displeja samo u trećem kvartalu. U istom periodu, Dell koji zauzima drugo
mesto, povećao je prodaju za 12 %, premašivši Samsungovu isporuku tek u 15″
sektoru.
Izvor: Theinquirer