Zločin se ne isplati?

A sada nešto sasvim drugačije. Dvadeset američkih tinejdžera
koje je nedavno tužila RIAA (Američko udruženje muzičkih producenata) će se
pojaviti na reklami za Pepsi, koja će biti emitovana od 1. februara i koja će
označiti početak dvomesečnog peroda potpuno besplatnog (a sasvim legalnog) skidanja
muz

A sada nešto sasvim drugačije. Dvadeset američkih tinejdžera
koje je nedavno tužila RIAA (Američko udruženje muzičkih producenata) će se
pojaviti na reklami za Pepsi, koja će biti emitovana od 1. februara i koja će
označiti početak dvomesečnog peroda potpuno besplatnog (a sasvim legalnog) skidanja
muzike sa Apple iTunes sajta, najvećeg prodavca muzike na Netu. Od početka svog
"lova na veštice" RIAA je podnela 914 tužbi, od toga 532 prošle nedelje.
Eni Lit (na slici) je devojčica od 14 godina, koja je zajedno sa bratom i sestrom
skinula 950 pesama sa interneta u roku od tri godine. Parnica je rešena vansudskom
nagodbom po kojoj su njeni roditelji isplatili 3 000 dolara. Dejv Burvik, direktor
reklamne kampanje kompanije Pepsi kaže da reklama promoviše legalan daunloud
muzike, a ni RIAA nema ništa protiv i daje slične izjave. Eni u reklami kaže:
"I dalje ćemo besplatno skidati muziku sa Interneta", nakon čega spiker
saopštava: "Predstavljamo vam besplatno deljenje muzike na iTunes sponzorisano
od strane Pepsija". Pesma u pozadini je obrada starog hita "I Fought
the Law" u izvođenju grupe Green Day.

Izvor: Hard OCP

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi