Zvanično objavljene OpenGL 3.0 specifikacije

Inicijalno očekivane još tokom septembra prošle godine, više puta odlagane OpenGL 3.0 specifikacije su zvanično ugledale svetlo dana. Uz novu OpenGL shading language verziju (1.30), nove OpenGL 3.0 specifikacije donose 32-bitni floating point depth buffer, kao i bafere za rendering i teksture, efikasan pristup setovima tekstura zahvaljujući

Inicijalno očekivane još tokom septembra prošle godine, više puta odlagane OpenGL 3.0 specifikacije su zvanično ugledale svetlo dana. Uz novu OpenGL shading language verziju (1.30), nove OpenGL 3.0 specifikacije donose 32-bitni floating point depth buffer, kao i bafere za rendering i teksture, efikasan pristup setovima tekstura zahvaljujući teksturnim nizovima, unapređenu reprodukciju boja, četiri nove šeme za kompresovanje tekstura, transform feedback, full framebuffer object funkcionalnost i tako dalje. Broj grafičkih karti koje podržavaju OpenGL 3.0 na tržištu se procenjuje na preko 60 miliona, a očekuje se da će novi API biti prihvaćen od razvojnih timova koji rade vrhunske naslove.

Izvor: Khronos

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi